AnisaAnisa، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

Anisa va Ghashangiyash🥰

Anisa :26 septembe 2018 / Living Sweden/❤️

ي روز خيلي بد😣

1397/9/28 19:49
نویسنده : ❤️Maman juni
605 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماماني ،،،

دلم نميخواست بيام و اين روز بد رو بنويسم 

تا هي يادم بياد ولي فك كردم گفتم نه اين روزا همش 

امتحان الهيِ اينجوري نميمونه كه

خدا داره امتحانم ميكنه 

 

پس بنويس تا يادت نره وقتي حالت خوب شد 

 خدا چقد بهت لطف و مهربوني كرده  در حقمون 

امروز صب وقت دكتر داشتي ساعت هشت استشون منو بابايي اورديمت

تو راه همش صلوات فرستادم 

ك خبر خوب بشنم.. ولي متاسفانه برعكسش شد خيلي خبراي نااميد كننده ي دادن خيلي حرفاي سنگيني زدن

اين حرفارو اميدوارم هيچ مادري نشنوه حتي دشمنام 

الأنم توكلم فقط ب خوده خداس...

اميد دارم من هنوزم ..... من ميدونم خدا داره امتحانم ميكنه من ميدونم 

خدا فرشته كوچولومو صحيح و سالم واسم نگه ميداره 

مامان جون ي خبر خوب ديگم اين بود ك پاست اومد  امروز ، ميريم هفته بعدي ويزاتم ميگيريم انشالله 

بعدش ميريم پا بوس اقا ميريم مشهد 

ميريم اونجا ميريم بهش ميگيم از خداي مهربون بخواد تورو شفا بده 

ميگيم اقا جون تو پيش خيلي عزيزي تو ضامن دختر كوچولو منم شو 

كه انشالله همه چيزش خوب شه 

ميريم مامان جون حتما دخترمو شفا ميده 

من اميدم فقط ب خودشه پس نا اميدمون نميكنه😣❤️

پسندها (10)

نظرات (8)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
28 آذر 97 21:52
انشالله که سلامتی به این فرشته کوچولو بر می گرده. گل
❤️Maman juni
پاسخ
ممنونم عزيزم 🌺
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
29 آذر 97 5:48
وای بلا دور باشه الهی

انشالله شفادهنده ی واقعی شفا بده و خبرای خوب ازتون بشنویم
❤️Maman juni
پاسخ
انشالله خدا خودش مهربونه دختر كوچولو منم زود خوب ميشه 🌺
مامان پریمامان پری
29 آذر 97 9:47
یا من اسمه دواء و ذکره شفا ارحم من رئس ماله رجاء و سلاحه البکاء

ناراحت نباش عزیز دلم
انشاالله که خانوم طلا شفا بگیره و همه چی ختم به خیر و خوشی بشه...گل
❤️Maman juni
پاسخ
ممنون از دعاي قشنگتون عزيزه دلم 
انشالله خدا خيلي مهربونه 
🌺
ابوالفضل جونابوالفضل جون
29 آذر 97 11:07
آنيسا جون سلام...خيلي ممنونم كه به من سر زدي ونظر دادي...من چند وقت پيش مشهد بودم ووقتي رسيدم پيش آقا امام رضا واسه همه مريضا دعا كردم از امام رضا ميخوام تو هم هرچه زودتر خوب بشي ومثل من بري باشگاه و مهدكودك و با اسباب بازيات بازي كني.يا باب الحوائج هرچي ازت خواستم دستمو رد نكردي ازت شفاي آنيسا جونو ميخوام...(آمين)
 
❤️Maman juni
پاسخ
ممنون از كامنت قشنكتون 🌺
انشالله انيسا جونم زووووووود ميشه و اقا امام رضا  شفاعتشو ميكنه🥀
مامان صدرامامان صدرا
30 آذر 97 0:40
بلا دور باشه انشالله هر چه زودتر خوب بشی😢😢
❤️Maman juni
پاسخ
مرسي عزيزم انشالله 🌺
مامانمامان
30 آذر 97 18:12
خدا سلامتی بده
❤️Maman juni
پاسخ
ممنون عزيزم🌺
مامانيماماني
3 دی 97 0:15
ان شالله همه نی نی ها سالم باشن عزیزم توکل بر خدا
❤️Maman juni
پاسخ
Enshala azizm 
doa konin vasash 
مامانی گیتا جون و برديا جونمامانی گیتا جون و برديا جون
9 بهمن 97 20:36
اميدت به خدا باشه عزيزم 
 
❤️Maman juni
پاسخ
انشالله توكلم ب خوده خداس الأن 
اون فقط ميتونه كمك كنه 😔😣