AnisaAnisa، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

Anisa va Ghashangiyash🥰

Anisa :26 septembe 2018 / Living Sweden/❤️

آنيسا و اين روزايي ك گذشت❤️❤️❤️

1398/7/3 3:41
نویسنده : ❤️Maman juni
1,204 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پرنسس من❤️ 

آنيسا خانم خيلي وقته نيومدم ب وبلاگت و خاطراتي ازت ثبت نكردم  معذرت ميخوام عزيزم .... ولي خيلي درگير بوديم خوشكل مامان❤️ ...وقتاي دكتر خيلي زياد داشتي ... زياد نمينويسم اينجا و نميخوام خاطرات غمگين ثبت كنم أما كلي مينويسم ك وقتي حالت خوب شد اين روزاي بد رو هيچ وقت فراموش نكنيم و بدونيم ك خداي مهربون چقد در حقمون لطف كرده ... اول اينكه ام اي ار داشتي چشم پزشكي و دكتر تغذيه هر كدوم تو ي روز و ما مجبور بوديم كل سه روز رو استشون بمونيم نياييم خونه ... فعلا منتظر جواب ام اي ار هستيم...قراره شده بفرسته براي همه ي دكتراي سوئد همشون ببين و نظر بدن بعد ب ما بگن...كه انشالله حرفاي خوب ميزنن.... نمينويسم ك چقد حال منو بابايي بد بود و گريه ميكردم.... چن تا عكس ازت ميزارم عشق مامان ....اينجا برات بي حس كننده ميزديم ك براي ساعت ٨ صبح ك وقت ام اي ار داشتي نياز بود  

 اينجام دارن بيهوشت ميكنن براي ام اي ار 

مامان جان اينجام بيهوش شدي مامان بميره ❤️🌹❤️ تورو اينجوري نبينه ❤️عزيزه دلم ...بهت سرم وصل كردن 

اينجام بعد اينكه بهوش اومدي مامان جان.... من بميرم ماماني .... از خدا ميخوام فقط زود خوب شئ همين 

اينجام بابايي داره ماساژت ميده زود بيدار شئ ❤️❤️❤️

اينجام قراره برگرديم خونههههههه.... 

ويدوام گذاشتم وقتي اوردنت بيرون مامان جان....

منتظر خوب شدنتم عشق مامان ....

 

پسندها (27)

نظرات (21)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
3 مهر 98 7:48
انیسایی زودی خوب شو تا دل مامان و بابا شاد بشه. 😘
❤️Maman juni
پاسخ
مرسي مامان ارشياي عزيز....🌹🌹💞💞

3 مهر 98 9:58
عزیز دلم
چون بعد مدت ها بود آنیسا جون و ندیده بودم دیدنش خیلی خوشحالم کرد
ولی بودنش روی تخت بیمارستان خیلی بیش تر ناراحت.
انشاالله شما هم از دکترا خبرهای فوق العاده خوبی بشنوین
که حتما هم همین طوره
​​​​​از طرف منم فرشته کوچولو اون و ببوسینش
الهی زود تر خوب شی خوشگلم
😘😘😘😍😍😍💟💟💟
❤️Maman juni
پاسخ
عزيزه دلم ببخشيد ناراحتتون كردم .... انشالله حتما همينطور براش دعا كنين تو اين روزا .... 
حتما عزيزه دلم آنيسا خيلي خوش شانس ك شمارو جز دوستاش داره 🥰🥰🥰
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
3 مهر 98 10:04
هزار ماشاالله این فرشته مهربون چقدر دوست داشتنیه ...
قول خدای تبارک و تعالی است : به تحقیق بعد از هر سختی ، آسانی و آسایش همراه است .انشاءالله بزودی خبرای خوب خوب ، از بهتر شدن آنیساجون بنویسین ...
 
❤️Maman juni
پاسخ
ممنونم مامان حلماي عزيز.... انشالله توكل بخدا.... 
از خداي متعال ميخوام هميشه حسين و حلماي عزيز تنشون سلامت باشن 🥰❤️💞🌹
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
3 مهر 98 10:12
الهی بگردم. انشاالله به همین زودیا خوب بشی عزیزم
 
❤️Maman juni
پاسخ
ممنونم. زهراي عزيز ...دلت پاكه خيلي براش دعا كن عزيزم💞🌹🥰
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
3 مهر 98 11:04
عزیزم انشالله این روزای سختی و بیماری میگذرند و به همین زودی خبرهای خوش سلامتیشو میشنوی و به ما میگی😚😚
خدا قوت مضاعف ب شما بده ک اینطور عاشقانه مراقب سلامتی آنیساجون هستی❤
❤️Maman juni
پاسخ
تشكر بابته اين نگاه پر انرژي .... 
انشالله حتما همينطور ميشه عزيزه دلم 🌹🌹🌹🥰🥰 با دعاي قشنگ شما💞💞

 
مامان پریمامان پری
3 مهر 98 11:42
آخی عزیزم😘 خدا خودش هواتو داره خوشگلم😍
واقعا بغضم گرفت فیلم و عکسا را دیدم ....
آیلای منم یه بار بخاطر ترمیم دندوناش بیهوش کردن😔 یعنی وقتی تو بغلم بیهوشش کردن انگار دنیا رو سرم خراب شد
دعا میکنم به حق شش ماهه امام حسین آنیسا خوشگلمون هر چی زودتر حالش خوب بشه و اثری از این مریضی و هر چی که هست نمونه دیگه 💐
ان مع العسر یسرا...
❤️Maman juni
پاسخ
جهانی سپاس عزیزه دلم... امیدوارم همیشه صحیح و‌سلامت باشه آیلای ما ‌همیشه لبخند رولبش.....ممنونم بابته دعاي زيباتون💞🌹🌹🌹🥰🥰
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
3 مهر 98 12:21
غصه نخورعزیزم انشالله خوب میشه 
❤️Maman juni
پاسخ
انشالله ممنونم 🌹🌹
مامان نفیسهمامان نفیسه
3 مهر 98 14:36
انیسایی زودی خوب شو تا دل مامان و بابا شاد بشه. 😘
❤️Maman juni
پاسخ
تشکر عزیزه دلم 🥰
طاهرهطاهره
3 مهر 98 15:46
مامان انیساجون خ ناراحت شدم وقتی فیلم وعکسارودیدم.مریضی بچه هاخ سخته.انشاالله خ زودانیساگلی خوب میشه وبعداین فقط روزای خوب وخبرای خوش منتظرتون باشه.فرداتولدانیساست.انشاالله۱۰۰ساله بشه زیرسایه پدرومادر

تولدش هزاران بارمبارک💝💞
❤️Maman juni
پاسخ
سلام عزيزه دلم ....ممنونم ك خيلي ب فكر انيسايي گلم... 
انشالله عزيزم 🌹🌹🌹💞💞💞💞
🌼 نوشین 🌼🌼 نوشین 🌼
3 مهر 98 16:19
انشالله که زود تر خوبه بشه آنیسا خانم 🌸
آمین
 
❤️Maman juni
پاسخ
ممنونم عزيزم براش دعا كنين لطفا 🥰
مامان آینده اتمامان آینده ات
3 مهر 98 16:26
عزیز دلم تو خیلی کوچولویی ولی خدات بزرگه به معجزش ایمان داشته باش.نور خدا درست تو تاریک ترین نقطه زندگی می تابه.
فردا تولدته یکسالگیت مبارک باشه دختر زیبا.خدا برا مامان و بابات هزار سال حفظت کنه ایشالا.خیییلی دوست دارم آنیسای نازم
❤️Maman juni
پاسخ
من منتظر همون نورم ك بتابه ... 
انشالله خدا ب حق پاكي اين طفل خودش شفاي دخترمو و همه ي مريضا رو بده ...ممنونم عزيزم 🥰🌹
مامان فاطیمامان فاطی
3 مهر 98 23:27
عزیزم بخدا طاقت نیاوردم همه عکساشو ببینم😔الهی ک هرچ زودتر خبر سلامتیه دختر گلتون رو بزاری
❤️Maman juni
پاسخ
معذرت میخوام ناراحتتون کردم عزیزم .. خیلی براش دعا کنین محتاج دعای تک تکتونه🌹🌹
مامانیمامانی
4 مهر 98 8:29
از ته دل آرزو میکنم ان شاءالله به زودی زود خدا دلتون رو شاد کنه و خبرای خوب برات برسه.تولدت هم مبارک کوچول خاله 😘
❤️Maman juni
پاسخ
ممنونم عزيزه دلم انشالله هميشه شاد و سلامت باشين در كنار خانواده 🌹🌹
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
4 مهر 98 9:18
الهییی
انیساجونم امیدوارم هرچه زودتر خوب بشی تا دل مامانی مهربونت غصه دار نباشه😍😍😍
❤️Maman juni
پاسخ
ممنونم مبيناي عزيز...خيلي براش دعا كن عزيزم 🌹
امیرمهدی و مامانامیرمهدی و مامان
4 مهر 98 20:59
سلام 
آنیساجون چطوره؟ حالش خوبه؟
انشاءالله که به بهبودی کامل رسیده باشه😘
 
❤️Maman juni
پاسخ
سلام عزیزم ...هنوز نه ولی انشالله خوب میشه براش دعا کنین 🌹🥰
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
4 مهر 98 21:40
عزیزم....😊😇😊
امیدوارم که حال آنیسا کوچولو خیلی زود خوب بشه😘💝
❤️Maman juni
پاسخ
ممنونم عزیزم... انشالله 🌹

5 مهر 98 0:53
ایشالا آنیسا جون به زودی زود کامل خوب بشه و همه ی مارو خوشحال کنه💝💝ببوسینش از طرف من😘😘
❤️Maman juni
پاسخ
مرسی عزیزه دلم 
حتما خاله ی مهربون انیسا 🌹🌹🌹
آتریسا جونآتریسا جون
6 مهر 98 16:22
همیشه سلامتی بچه ها از همه چی مهم تره، آرزوی سلامتی و شادی دارم واسه شما و آنیسای عزیزم
❤️Maman juni
پاسخ
ممنونم مامان آتریسای عزیز بابته دعای قشنگت🌹🥰🥰💞💞
مامانیمامانی
9 مهر 98 9:30
عزیزم انشاالله که خبرهای خوب در راه باشه و انیساجون هرچه زودتر خوب بشه.
❤️Maman juni
پاسخ
ممنون عزيزه دلم ... انشالله با دعاهاي شما حتما خوب ميشه 🌹💞🥰❤️😍
ابوالفضل جونابوالفضل جون
16 مهر 98 22:18
خداجونم امروز روز کودکه...این ایام ایام اربعینه...تو رو به ابوالفضل دست بریده و حسین تشنه لبت قسمت میدم هرچه زودتر آنیسا جونم خوب بشه و بیاد بین الحرمین وعکسشو تو وبلاگش ببینم...الهی آمین.
❤️Maman juni
پاسخ
ممنونم عزیزه دلم بابته این دعای قشنگت ...انشالله حتما خوب میشه با دعاهای قشنگتون 🌹❤️💞🥰
مامان آنیلمامان آنیل
22 مهر 98 10:43
دوست دارم آنیسا جونم. خیلی ماهی. خدا حفظت کنه😘
❤️Maman juni
پاسخ
ممنونم عزیزم