AnisaAnisa، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

Anisa va Ghashangiyash🥰

Anisa :26 septembe 2018 / Living Sweden/❤️

سيزدهمين ماهگرد پرنسمم❤️

1398/8/4 3:21
نویسنده : ❤️Maman juni
667 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ب دوستاي ني ني وبلاگي آنيسا خانم .... اميدوارم حالتون خوب باشه و لباتون خندون و تنتون سلامت ... امروز ماهگردت پرنسسِ ماس ❤️❤️ 

‏بهار زندگی من ۱۳ ماه از آغاز زندگیت میگزره و من خوشحالم ک دارمت پرنسس مامان❤️
‏جبران همه نداشته های منی آنیسااااااااا 
‏و من حیران از لطف پروردگار ...سیزدهمین ماهگردت مبارک ❤️❤️ 

آنيسا خانم تو اين روزا داري پنجمين دندونت رو در مياري بالا سمت چپ ي خورده بي تأبي..... 

و اينكه جشن تولدت رو ب زودي ميگيرم عزيزه دلم ببخشي دير شد ب خاطر محرم صفر نتوستم ب موقع بگيرم 

دوستت دارم پرنسس خوشكلم ❤️❤️❤️

نظرات (21)

مامان فاطیمامان فاطی
4 آبان 98 6:00
❤️
❤️Maman juni
پاسخ
🥰🥰🌹
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
4 آبان 98 9:15
ای جون مبارکه عسل بلا💖💖💖
❤️Maman juni
پاسخ
ممنونم مبينا جونم 🥰🌹
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
4 آبان 98 12:27
مبارک باشه
❤️Maman juni
پاسخ
مرسي زهراي عزيز 
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
4 آبان 98 14:31
مبارکهه پرنسس😍😋😘
❤️Maman juni
پاسخ
ممنونم بهار جاااان🥰🥰
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
4 آبان 98 15:01
سیزدهمین ماهگردت مبارک خوشگل خانوم😘😘😘😘😘
❤️Maman juni
پاسخ
ممنونم عزيزه دلم 🥰

4 آبان 98 15:55
اخخخیییییی......چه قیافه بامزه ای داره😚😚😚😚
❤️Maman juni
پاسخ
جهاني سپاس عزيزم 🥰❤️
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
4 آبان 98 23:54
سیزده ماهگیت مبارک باشه آنیساگلی😚😚
آفرررین تنها نشستی👏👏👏
انشالله روز ب روز شاهد پیشرفتهای بیشتر آنیسای گلمون باشیم💋❤
❤️Maman juni
پاسخ
ممنونم مامان محياي عزيزم 🥰😍❤️❤️❤️
مامان صدرامامان صدرا
5 آبان 98 11:11
ماهگردت مبارک کلوچه💗💗
❤️Maman juni
پاسخ
تشكر مامان صدرا جون 😍😍🌹🌹🥰🥰
🌼 نوشین 🌼🌼 نوشین 🌼
5 آبان 98 19:14
۱۳ ماهگیت مبارک آنیسا جون❤❤
❤️Maman juni
پاسخ
ممنونم نوشين عزيز 🌹🥰🥰
مامانمامان
5 آبان 98 21:24
شادو سلامت باشید همیشه
❤️Maman juni
پاسخ
ممنونم عزیزم 🌹🥰😍

7 آبان 98 20:00
مبارک باشه
❤️Maman juni
پاسخ
ممنونم ☺️🌹
مامان پریمامان پری
8 آبان 98 11:40
مبارک باشه عزیزم
همیشه لبت خندون و تنت سلامت😘
❤️Maman juni
پاسخ
مرسی عزیزه دلم 🥰🌺🌹

9 آبان 98 15:41
ای جان دلم. خوشگل خانم 😘😘😘
❤️Maman juni
پاسخ
مرسی عزیزه دلم 🌹🥰
مامان آینده اتمامان آینده ات
11 آبان 98 13:57
ماهگرد زیبات مبارک باشه قشنگم😘
❤️Maman juni
پاسخ
ممنونم مهربونم🥰🌹

12 آبان 98 23:01
سلامت باشد زیر سایه پدر و مادر
❤️Maman juni
پاسخ
خیلی ممنونم عزیزم 🥰🌺❤️
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
16 آبان 98 11:16
سیزدهمین ماهگردت مبارک پرنسس کوچولو موچولو 💞💞💞
نازینازی
21 آبان 98 22:49
ای جون دلممم😍😍
عزیزم خدا حفظش کنه🙏🙏
❤️Maman juni
پاسخ
Mamnoan doste aziz
مامانمامان
27 آبان 98 8:19
سلام ممنون که به وبلاگ ما سرزدی با افتخار شما را دنبال میکنیم 
❤️Maman juni
پاسخ
Slm azizm 🌹 khahesh mikinam 🌹 lotf dariiiin🥰
مامانی امیرعباس و سارهمامانی امیرعباس و ساره
28 آبان 98 12:05
سیزدهمین ماهگردت مبارک عزیزم
❤️Maman juni
پاسخ
Mamnonam azize delm ❤️❤️
MamyMamy
30 آبان 98 9:22
ای جان ماشالله😍😍😍
مامان صدیقهمامان صدیقه
30 آبان 98 14:54
به به به گلدختری
ب مامانی بگو زود ب زود ازت مطلب بزاره دلتنگت میشیم
❤️Maman juni
پاسخ
🥰🥰🥰 مرسي عزيزه دلم حتماااااا🥰❤️