AnisaAnisa، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

Anisa va Ghashangiyash🥰

Anisa :26 septembe 2018 / Living Sweden/❤️

هفدهمين ماهگرد پرنسسم❤️

1398/12/9 0:51
نویسنده : ❤️Maman juni
543 بازدید
اشتراک گذاری

فرزند خوبم !

امروز برايت اينگونه دعا كردم !

خداياي مهربون !

ب جز خودت ب ديگري واگزارش نكن، تويي پروردگار او☺️❤️ پس قرار ده بي نيازي در نفسش، يقين در دلش، إخلاص در كردارش، روشني در ديده أش، بصيرت در قلبش و روزي پر بركت در زندگيش☺️ 

تو آنيساي منو بهم هديه بهترين هديه ي زندگيمه 

ممنونم خداي مهربون 

بخاطر همه چي 🥰 هفدهمین ماهگردت مبارک  زیبای من ❤️

امشب شب ليله الرغائبِ براي همه دعا كردم براي همه ي ني ني وبلاگي هاي عزيز ك هميشه ب فكر آنيسا جان بودن و دعاش كردن 

امروزم چن تا عكس گرفتم متاسفانه عكس گرفتن از شما خيلي سخته اصلا همراهي نميكني زيبا خانم

راستي خاله باز موهاتو كوتاه كرد ولي خيلي اذيت كردي هااااا 

و اينكه ايران رفتن رو هم ب خاطر ويروس كرونا متاسفانه كنسل شد 

أما همه كارارو كرده بوديم بابا ٢ ماه مرخصي گرفته بود ويزا زديم بليط گرفتيم ولي خب سلامتي شما مهم تره عزيزم.

زيبا دخترم بازم ميام و ازت عكس ميزارم پرنسسم🥰❤️

پسندها (24)

نظرات (16)


9 اسفند 98 2:20
هفده ماهگیت مبارک پرنسس لپ👑
❤️Maman juni
پاسخ
مرسي عزيزه دلم 😍🌺

9 اسفند 98 8:15
ماه‌گرد پرنسس خانوم میارم
❤️Maman juni
پاسخ
ممنونم عزیزم ❤️💕
ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆
9 اسفند 98 9:27
ای جانم پرنسس خانوم گل😘😘😘😘😘❤❤❤❤😘❤❤❤❤❤❤
❤️Maman juni
پاسخ
مرسی عزیزه دلم ❤️
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
9 اسفند 98 11:04
خدا حفظش کنه براتون عزیزم
❤️Maman juni
پاسخ
ممنون زهرا جانم☺️🌺🥰
🌼 نوشین 🌼🌼 نوشین 🌼
9 اسفند 98 12:12
هفده ماهگیت مبارک انیسا خانم 😍😘😍😘😘😘😘😘😘
❤️Maman juni
پاسخ
مرسی قشنگم❤️🥰
مامانمامان
9 اسفند 98 14:08
😘😘😘😘
❤️Maman juni
پاسخ
☺️🌺🥰
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
11 اسفند 98 15:02
ماهگردت مبارک باشه خانوم کوچولوی نازنازی😘😘😘😘
❤️Maman juni
پاسخ
ممنونم مهربون 🥰
طاهرهطاهره
15 اسفند 98 0:46
ممنونم عزیزدلم که لیله الرغائب دعامون کردی.ماهگرددخترگلمون مبارک .چه لباس وتاج گوگولیی داره😍😍خدابهترین وخوشایندترین تقدیرهارونصیبش بکنه
❤️Maman juni
پاسخ
فدات شم عزیزم،خیلی برای انیسا جان دعا کردین ‌ دعاهای قشنگتون خیلی بهم آرامش داده همیشه کمترین کاری بود ک میتونستم انجام بدم ❤️
ممنونم مهربونم😍🥰
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
22 اسفند 98 7:18
هفده ماهگیت مبارک باشه آنیسای نازنینم😚😘

موهای کوتاه و خوشگلتم مبارک باشه😚
انشالله همیشه سلامت باشی و بلا دور باشه از همه ی بچه ها❤

خدا کنه کرونا هم زودتر شرشو کم کنه.اینروزا خیلی سخت و پراسترس میگذره

اوضاع شما اونجا چطوره؟؟؟
❤️Maman juni
پاسخ
ممنونم مامان حسام جان عزيزم ...
خدا حفظ كنه محيا جان و حسام عزيزم رو 🥰☺️
شرايط فعلا اينجام زياد جالب نيست ٥٠٠ نفر كرونا گرفتن و يك نفر مرده، و همچنان امار هي بيشتر ميشه 
اميدوارم اين روزاي پر استرس زود تموم شه 
نرگسنرگس
22 اسفند 98 11:55
17 ماهگیت مبارک عزیزم🤩
❤️Maman juni
پاسخ
ممنونم عزيزه دلم ☺️🌺
یاسمن
24 اسفند 98 8:41
مبارک باشه عزیزم
راستی چقدر شما خوشگلی و مو قشنگی مامان آنیسا ماشالا
❤️Maman juni
پاسخ
ممنونم عزيزه دلم 😍❤️ 
محبت دارين شما مهربونم☺️
مامان فرشته کوچولومامان فرشته کوچولو
25 اسفند 98 16:09
چه جیگری شده دختر طلا
مامان آنیسا جون
هر موقع اومدین ایران ، اگر مشهد رفتین خبر بدین بهم
❤️Maman juni
پاسخ
ممنونم عزیزه دلم ☺️🌺
قراره بود ۵ فروردین ایران باشیم ویزا و‌بلیط همرو گرفتم ولی متاسفانه نشد ک بیام بخاطر کرونا ویروس ،
انشالله این قضیه بخیر بگزره میام و حتما بهتون خبر میدم و تو وبلاگ انیسا هم مینویسم ❤️
عمه فروغعمه فروغ
26 اسفند 98 10:43
خدا حفظش کنه براتون
❤️Maman juni
پاسخ
ممنونم عمه فروغ جان☺️🌺💕
mahyamahya
27 اسفند 98 12:42
👌سلام خاله جونم من وب دومم رو تازه باز کردم لطفا دنبالم کنید با اینکار از من حمایت میکنین 😘
                                                😍یادتون نره هاااااا خیلی خوشحالم میکنی😅
                                                               🙏   دنبال شدید🍀
                                                  انیسا جونم ماچش کن دلم براش یذره شده بود
❤️Maman juni
پاسخ
سلام عزيزه دلم ☺️
چشم حتمااااا 
دنبال شدي گلم🤗
مامانیمامانی
29 اسفند 98 8:14
هفده ماهگیت مبارک عزیزم 😍
❤️Maman juni
پاسخ
مرسي عزيزم 🥰☺️🌺
مامان صدیقهمامان صدیقه
4 فروردین 99 15:09
ماشالله ب گلدختری چقد ناز و ملوس شده
خدا حفظش کنه
ما ک از شما گله داریم و اینکه چرا اینقد دیر ب دیر از دخملی مون مینویسین؟؟اخه دلمون زود ب زود تنگ میشه
❤️Maman juni
پاسخ
ممنونم عزیزه دلم 😍🥰 مرسی ک ب فکر آنیسا هستین مهربونم چشم سعی میکنم تن تن ازش بنویسم فدات شم