AnisaAnisa، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

Anisa va Ghashangiyash🥰

Anisa :26 septembe 2018 / Living Sweden/❤️

هجده ماهگی پرنسسم و اندرحوالات🥰

1399/1/9 13:51
نویسنده : ❤️Maman juni
799 بازدید
اشتراک گذاری

 

18 ماه شده ك مادرت شدم ،🥰
١٨ ماه شده ك هرشب ب تو نگاه كردم و چشامو بستم.
١٨ ماهِ به محض بيدار شدنم تو بودي ،جلوي چشمام.
١٨ماهِ شدم تو 
١٨ ماهِ ك عاشقي كردم باهات،١٨ ماهِ بوسيدمت،بويدمت، ديدمت و مهو تو شدم .
ممنونم با بابته اين ١٨ ماه هديه هاي بي نظريت
١٨ ماهِ ي زيبايِ من دوستت دارم تا هميشه 
١٨ ماهگيت مبارك دختر با أدب و دوست داشتنيِ مامان 
آنيسا جانم❤️
تو كه ماهِ مني   ،    عمرِ مني       عيدت مبارك 
تو ك جونِ مني  ،    روح مني       عيدت مبارك 
تو ك دختر مني ،      نازِ مني        عيدت مبارك 
عيدمونم تو قرنطينه داره ميگزره، اگه كرونا نبود ٥ فروردين ايران بوديم، هم بليط داريم هم ويزا ولي خب سلامتي دخترم مهمترِ🤗
تو اين روزاي كرونايي بيرون نميريم اصلا و بأهم كلي خوش ميگزرونيم🥰 اين روزا ميگزره زيباي من 
فقط كلي استرس دارم بخاطرت مامان جون و اينكه أساس كشيم داريم و  اين خودش ي استرس ديگه تو اين اوضاع نا ب سامون اميدوارم هر چه زودتر تموم شه. 
من  و باباي از خداي مهربون ميخواييم ك مواظبت باشه و حواسش بهت باشه ك هيشكي نميتونه قدِ اون دوستت داشته باشه و بهترين هارو برات بخواد😊
چن تا عكس از تولد خاله بهاري ميزارم ك شب تولدش بود و كلي خوشحال بود و چقد دوست داشت كيكش رو با تو ببره مامان جون☺️🥰
دوست دارم زيبا جانم 
 بموني برام الماسِ من 
براي هميشه تا اخر دنيا 
دوستت دارم❤️

نظرات (14)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
9 فروردین 99 14:21
ای جانم خدا حفظش کنه
یک سال و نیمه شدنش مبارک
❤️Maman juni
پاسخ
خیلی ممنونم مهربونم ❤️😘
меliкамеliка
9 فروردین 99 15:13
ببخشید می تونم بپرسم شما کدوم کشور زندگی می کنید ؟ عیدت مبارک کوچولوی ناز
❤️Maman juni
پاسخ
خیلی ممنونم قشنگم 😍😘
مامان فاطمهمامان فاطمه
9 فروردین 99 15:19
همیشه برا هم بمونید انشاالله❤️
❤️Maman juni
پاسخ
خیلی تشکر از منشن قشنگتون😍
مامان صدیقهمامان صدیقه
9 فروردین 99 15:19
ناززرزی آنیسا خانوم گل ما  چقدم ناز شده با این لباسشون خدا حفظشون کنه💝💝 چقققد قشنگ و پر از احساس نوشتین  انشالله خدا هردوتون رو در کنار خانواده حفظ کنه💝💝💝💝
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
9 فروردین 99 20:15
 ماهگردت مبارک باشه خوشگل خانوم 💕💖💕💖💕💖💕💖💕💖🤩😘🤩😘🤩😘🤩 
❤️Maman juni
پاسخ
مرسی عزیزم بخاطر منشن دوست خوبم 😍❤️
مامان صدرامامان صدرا
9 فروردین 99 23:18
ماهگردت مبارک پرنسس❤❤
❤️Maman juni
پاسخ
ممنونم مامان صدرا جان😍❤️

10 فروردین 99 10:13
دلمون برای پرنسس خانوم تنگ شده بود!!!
خدا نگه دار عشق نی نی وبلاگی ها باشه!!!💓
❤️Maman juni
پاسخ
ممنونم مامان اوینا جان خوشکلم 
خدا حفظ کنه فرشته های قشنگ شمارو😍❤️
نرگسنرگس
11 فروردین 99 9:18
۱۸ ماهگی مبارک عزیزم ... چه عکسای خوشگلی 😍😍😍😍😍😍🥰
❤️Maman juni
پاسخ
مرسی نرگس جان مهربون 😍❤️💕
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
11 فروردین 99 19:52
ای جوووونم چه نی نی داریم ما خداحفظش کنه❤🧡❤🧡🧡🧡❤❤
❤️Maman juni
پاسخ
ممنونم مبینا جان قشنگم❤️😍
مامانیمامانی
17 فروردین 99 0:22
سلام مامان آنیسا خوبی چه خبر از آنیسا جون انشاالله همیشه شادباشین مهدی جون منم دنیا اومد
❤️Maman juni
پاسخ
سلام عزيزه دلممممممم 
قربونت برممممم مباركه 😍😍🥰 
انشالله تنش هميشه سالم باشه و لبش خندون 
😍❤️ خيلي خوشحال شدم عزيزم 

4 اردیبهشت 99 20:00
وای چه نی نی گوگولی دارین 🧡😍🧡💛💚
خدا حفظش کنه 😙😙😙😙🤗🤗🌸🌸
❤️Maman juni
پاسخ
ممنونم عزیزم 😍
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
14 اردیبهشت 99 16:02
هجده ماهیگت مبارک آنیسای عزیزم😚😚

چ عکسای خوشگلی😍

عزیزم چقدر کنار خاله بهار خوشحال و شاده😘

امیدوارم همیشه ب جشن و شادی کنار هم جمع بشید😘😘
❤️Maman juni
پاسخ
ممنونم مامان محیای عزیزم❤️🥰 
خیلی ممنونم مهربونم 

22 اردیبهشت 99 13:32
ماهگردت مبارک پرنسس کوچولو😍😍😍😍
❤️Maman juni
پاسخ
مرسی عزیزم 🥰
千.𝓏千.𝓏
28 اردیبهشت 99 15:18
چقدر ناز شدی انیسا جونم مثل فرشته ها فقط یه بال کم داری 😘😇💓
❤️Maman juni
پاسخ
قربونت برم مهربون 😍