AnisaAnisa، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

Anisa va Ghashangiyash🥰

Anisa :26 septembe 2018 / Living Sweden/❤️

بیستیمن ماهگردت پرنسسم❤️

1399/3/7 4:16
نویسنده : ❤️Maman juni
692 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر زيباي من☺️ 

امروز دقيقًا بیستمین ماهگردتِ و من سر شار از شادي و اميد ب زندگي ب خاطرت وجودت

 🥰

وجودت تو پُــــر شده از حــس هاي قشنگي ك هر روز بهم منتقل ميكني و بازم ممنونتم 😚

خدا میدونه چه لحظه های خوبیو ثبت کردیم باهم 😊👨‍👩‍👧

خاطرات قشنگی ک تو ب وجودشون آوردی شده لحظاات نابِ زندگـــیِ مامانــی .👩‍👧

من کنارت حالم خیلی خوبه ☺️

وقتی نباشی  بی تاب میشم😖 انگــار ی چیزیو گم کردم بدترین حس دنیاس یعنی 😟

بمونی برام تا اَبـــد و یــــک روز 

بهترینم 🥰😍

 

نوزدهمــــین ماهگردتــــ مبارک 

            آنیــسا جانم😚

 

جونم برات بگه انیسا خانم ‌برای اولین بار گفتی ماما 4 maj☺️😍❤️  و من اون شب خوشحال ترین بودم

وقتی تو اشپزخونه بودم و‌ داشتی ماما میگفتی بابا جونی ازت ویدیو گرفته 

منو‌صدا زد تا اومدم دیگه نگفتی ولی فیلمت رو دیدم و کلی ذوق کردم 

قشنگترین و‌شیرین ترین حس دنیا رو تجربه کردم 🥰

بخاطر همین ی مهمونی کوچولو گرفتیم با مامان بزرگ اینا ☺️

تولد ماماني بود 8 maj

 

ك مامان بزرگ اينا ي هويي سوپرايزم كردم،

اونم شبم عالي بود ☺️

و اینکه قراره مهد کودک رو شروع کنی چن ماه دیگه ،امیدوارم برات خوب باشه و‌بتونی کلی پیشرفت کنی ❤️

 

 تو اين روزام حالمون خوبه خدارشكر 

كرونا هم ك گرفتيم ولي خدارشكر خفيف بود بعد سه هفته تموم شد 

فقط مامان حس بوياييش رو از دست داده بود ك الان بهتر شده 

بابا جونم ك انگار سرما خورده بود 

هممون گرفته بوديم ولي بايا بزرگ حالش بد شد بيمارستان بود چن روز ازمايش كروناش مثبت بود 

ولي خدارشكر خوب شد 

الان حال هممون خوبه 

بيشتر نگران شما بودم ك ب لطف خدا همه چي بخير گذشت

ببخشی ک تن تن نمیام و خاطرات قشنگت رو‌ثبت نمیکنم دختر زیبای من ❤️

این عکسارم امروز گرفتیم 😍👌

اینم عکسای مهمونیم بخاطر ماما گفتنت😍❤️

تولد مامان جونی 🥰

اینجام یاد گرفتی سینه میزنی ❤️😍

 

وقتی برای اولین بار میگی بابا و باباییم نشسته فیلم گرفته در نبود مامانی😃🥰

 

 

پسندها (25)

نظرات (18)


7 خرداد 99 11:24
ماهگردت مبارک پرنسس خوشگل😍😍
 
❤️Maman juni
پاسخ
ممنونم مهربونم 😍🥰
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
7 خرداد 99 13:19
آخییی عزیزم😍😍😍
نوزدهمین ماهگردت مبارک باشه پرنسس کوچولو 😘💗😘💗😘💗🎊🎉🎊🎉
❤️Maman juni
پاسخ
مرسی مهربونم البته این متن رو‌برای نوزدهمین ماهگردش نوشته بودم ک‌نتونستم بیام بزارم تو وبلاگش 😅😍 حواسمم نبوده درسش کنم 
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
7 خرداد 99 13:33
آخی عزیزممم خدا حفظش کنه
تولد شما هم مبارک
❤️Maman juni
پاسخ
ممنونم عزیزه دلم ❤️

7 خرداد 99 20:51
اوخی این پرنسس چقدر دوست داشتنیه!
❤️Maman juni
پاسخ
خيلي ممنونم محبت دارين شما ☺️😍
طاهرهطاهره
8 خرداد 99 5:04
تولدتون مبارک عزیزم🎁🌹
خداروشکرکه حال همه تون خوبه وکروناروشکست دادین
همیشه خوش باشین دوست خوبم وکناردخترنازتون،خوشحالترین آدم روی زمین باشین
❤️Maman juni
پاسخ
ممنونم طاهره جان عزيزم🥰❤️
از خداي مهربون شادي و سلامتي رو براي خونواده ب خوبتون ميخوام 🥰❤️
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
8 خرداد 99 22:27
ای جانم خداحفظش کنه ماشاءالله😘❤
ماهگرد پرنسس آنیسا هم مبارک💕🌷
❤️Maman juni
پاسخ
خیلی ممنونم عزیزه دلم🥰
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
9 خرداد 99 1:20
ماهگرد پرنسسی مبارک خاله جون💝🤩💖💕
تولدتون هم مبارک خاله جون^^😍😍💝🌷
آنیساجون خیلی بامزه وشیرینه خدا براتون نگه داره ماشالله خیلی هم نازه!❤❤💕💕💝
❤️Maman juni
پاسخ
مرسی قشنگه من 🥰 
محبت دارین همیشه ب آنیساجان شما عزیزم 🥰
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
9 خرداد 99 2:58
حسابی دلمون واستون تنگ شده بود

چ عکسای خوشگلی از پرنسس دوست داشتنی،آنیسای گلم😘😘😘

چ قورباغه وحشتناکیه😁😁

خدارو شکر که سلامتید

چ خوب که خفیف بوده و بخیر گذشته

یعنی بجز اینکه حس بویایی نداشتید هیچ علامت دیگه ای نبود؟؟؟من تصورم از کرونا خیلی ترسناک و دردناکه!!
❤️Maman juni
پاسخ
قربونت برم عزیزم دل منم خیلی برای محیا جان و‌حسامی تنگ شده بود🥰 
اره واقعا ترسناکه😅
ممنونم عزیزم 
نه هیچ علائم دیگه یی نداشتم  اتفاقا منم مثل شما بودم شب روز کارم گریه بود و همش اخبار کرونا رو دنبال میکردم 
ولی خب ترسناکم هس 
و‌اینکه این مدل کرونایی ک تو اروپاس خیلی ضعیف تر از اون کروناییِ ک تو اسیاس 
چون چن مدلِ 
اولش 
نمیدونستیم کروناس 
پدرم اکسیژن تو‌خونش کم شده بود و‌فشارش بالا رفته بود 
هر کی بیمارستان بستر شه ازش ازمایش کرونا هم میگرن ک دکترا و‌پرستارا بدونن کرونا داره یا نه 
از بابام مثبت بوده ب خواهرمم گفتن توام صد در صد داری 
ازمایش ازش گرفتن مثبت بوده خواهرم هیچ علائمی نداشت سالم سالم بود 
دکترم خندش گرفته بوده 
و‌اینکه گفته بود همه ب خونواده الان کرونا دارن  اگه علائمش رو‌داشتین بشینین تو نداشتین میتونین برین بیرون چون ویروس ضعیف شده و دیگه نمیتونین ب کسی منتقل کنین 
 
مامان پریمامان پری
21 خرداد 99 13:49
مبارک باشه عزیزم😘
چه عکسای نازی حسابی دلمون تنگ شده بود برا پرنسس

بلا به دور انشاالله 
خدا را شکر که خفیف بوده و به خیر گذشته 
من که هنوز هم استرس کرونا را دارم کلی هم رعایت میکنیم ولی باز مجبورم هر روز بیام اداره و برگردم که خیلی سخته واقعا😐
❤️Maman juni
پاسخ
ممنونم مامان پري خوشكلم ،🌺 
سلامت باشين عزيزم 
انشالله خودتون و فرشته هاي قشنگتون دور باشين از كرونا ،
اره واقعا خيلي استرس بديه،
اميدوارم هر چه سريع تر اين مشكل بزرگ حل شه ك كل دنيا درگيرشن 🌺❤️
سیما خاتونسیما خاتون
3 تیر 99 10:10
  عکس نوشته روز دختر (۲۱)
مامانیمامانی
10 تیر 99 9:44
ماهگردت مبارک عزیزم
و تولد مامانی هم مبارک

خداروشکر که کروناتون خفیف بوده و مشکلی براتون پیش نیومده.
 
❤️Maman juni
پاسخ
خيلي ممنونم عزيزه دلم 
سلامت باشين و دور از كرونا❤️
مامانیمامانی
10 تیر 99 9:45
راستی واقعا لحظه ی شیرینیه اولین های بچه ها😍
❤️Maman juni
پاسخ
اره واقعا 🥰
مامان صدرامامان صدرا
12 تیر 99 11:49
چه عکسای قشنگی از پرنسس خونه ❤❤
تولدتون مبارک عزیزم ⚘⚘❤❤
❤️Maman juni
پاسخ
محبت دارين مامان كسري جانم🌺💕❤️
مامان صدیقهمامان صدیقه
13 تیر 99 0:50
پرنسس دوست داشتنی ماشالله خانمی شده💖
ای جاااانم لحظه ی ماما گفتنش💖💖💖💖
❤️Maman juni
پاسخ
ممنونم صدیقه جان مهربون و دوست داشتنی😍❤️

15 تیر 99 1:00
الهی،چه قدر نازن پرنسس آنیسای خوشگلتون،خدا حفظش کنه براتون😘😘
ماهگرد پرنسس ناز تون هم مبارک😘😘
یک لحضه واقعا از قیافه قورباغه هه ترسیدم!😂😂
❤️Maman juni
پاسخ
خيلي ممنونم مهربونم ☺️🥰😍
منم تو نگاه اول ي خورده ترسيدم ولي بعدش عادي شد ديكه😅😅
مامان عفیفهمامان عفیفه
15 تیر 99 11:14
به به ، چه حس خوبیه اولین کلمه گفتنای بچه ها
مامان عفیفهمامان عفیفه
15 تیر 99 11:14
به به ، چه حس خوبیه اولین کلمه گفتنای بچه ها
خدا حفظش کنه
❤️Maman juni
پاسخ
ممنونم عزیزه دلم 
دقیقا حسای فوق العاده ناب و شیرین🥰
🌼 نوشین 🌼🌼 نوشین 🌼
23 تیر 99 11:30
بیست ماهگیت مبارک پرنسس خانم😍😍😍
خدا حفظش کنه براتون😘😘
❤️Maman juni
پاسخ
تشکر نوشین جان☺️🥰