AnisaAnisa، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

Anisa va Ghashangiyash🥰

Anisa :26 septembe 2018 / Living Sweden/❤️

یازهمین ماهگرد پرنسس❤️

1398/6/5 22:17
نویسنده : ❤️Maman juni
635 بازدید
اشتراک گذاری

... دختركم بي بهانه وعاشقانه مادرانه هايم را برايت مينويسم .... از اولين هاي من و تو تا بينهايت هايمان.... مينويسم تا بماند تمام لحظاتِ نابيُ كِ خودت ثبت کردی... مينويسم تا هر لحظه از بالندگيت را نفس بكشم ...یازده ماه از آغاز زندگیت میگزره و من تازه در این یازده ماه معنا و مفهوم زندگی را میدانم .... مرسی ک کنارمون  هستی زندگانیم❤️

 

زیبا خانم خیلی خوشحالم که هستی .... 

تو این ی ماه یکی از پیشرفتات این بوده که پای چپتو بالا میاری و جورابتو در میاری ..... 

و‌اینکه وقتی رو ب شکم میندازمت خوشت نمیاد و خودت غلط میدی از سمت و راست رو ب پشت ....

‌‌اینکه خیلی شیرین شدی مامانی انقد دوست دارم گازت بگیرم ک نگو❤️🌹

خیلی دوس داری لثهاتو ب هم بمالی یا وقتی بابایی بغلت میکنه لپاشو تو دهنشت میکنی و میخوای گازش بگیری ولی متاسفانه نمیتونی چون هنو خیلی مونده تا ب این مرحله برسی 😃😄😅

راستی دیشب عمه زهرا تو دعوت کردم تقریبا دو هفته میشه از یوتوبوری اومده بود و ی سر نیومد تا ب ما سر بزنه منم دعوتش کردم .... 

یدیروزم انقد دلت واسه من تنگ شده بود چون کل روز مامانی درگیر بود  زیاد بغلت نکردم،،،، ب خاطر همین آخر شبی همش بهونه منو میگرفتی 

خیلی دوستت دارم مامان جونی 🌹🌹🌹 

🥰🥰 ببخشی نمیام خاطراتتو‌ تن تن وبت کنم 

نمیشه مامانی انقد درگیرم که نگو 🥰🌹❤️🌹 

 دیگه نمیدونم چی بنویسم ولی پست بعدی خیر خوب شدن حالته اینو مطمئنم پس  فعلا دخترکم❤️❤️❤️

نظرات (18)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
6 شهریور 98 0:11
الهی‌😍😍ماهگردت مبارک عروسک زیبا❤❤
چه لباسای خوشگلی هم تن این عروسک میکنید 🥰🥰🥰😍😍💚💚💚💚💛💛
❤️Maman juni
پاسخ
ممنونم مبینا جااااان 🥰🌹🥰🌹
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
6 شهریور 98 0:23
ماهگردت مبارک پرنسس مهربون😍
ماشاءالله ناز بودی نازنین شدی 
پست بعدی خبر سلامتی تو انشاءالله بخونیم .❤🙏💞
❤️Maman juni
پاسخ
ممنونم از کامنت زیبا و پر انرژیتون عزیزم 🥰🥰❤️🌹

6 شهریور 98 10:16
ااااای جااانم فرشته کوچولو🌼🌼🌼
ماهگرد ۱۱ مبارک 🌼🌼🌼
❤️Maman juni
پاسخ
قربونت برم عزیزم 🥰😃
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
6 شهریور 98 11:12
ماهگردت مبارک باشه کوچولو😘😘😘
❤️Maman juni
پاسخ
مرسی عزیزم 🌹
نرگسنرگس
6 شهریور 98 11:26
یازدهمین ماهگرد تولدت مبارک عزیز دلم ... دیگه تا تولد یک سالگی چیزی نمونده ها!!!!😉😉😉😉
ما منتظر خبرای خوب پست بعدی هستیم.
❤️Maman juni
پاسخ
ممنونم عزیزم 
انشالله 
مرسی از نگاه زیباتون 🌹🥰
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
6 شهریور 98 11:50
خدا براتون حفظش کنه کوچولو رو
❤️Maman juni
پاسخ
ممنونم زهرای عزیز 🥰🌹
سارابانوسارابانو
6 شهریور 98 11:58
ماهگردت مبارک انیساخانوووم😘
❤️Maman juni
پاسخ
ممنونم عزیزم 🌹🥰
🌼 نوشین 🌼🌼 نوشین 🌼
6 شهریور 98 14:22
یازده ماهگیت مبارک دخمل خوشگل😍😘😍😘😍😘
❤️Maman juni
پاسخ
مرسی از نگاه قشنگتون🥰🌹
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
6 شهریور 98 15:18
هوووراااا آنیسای گلمون یازده ماهه شده😘😘😘
چ خوووشگل شده با لباسای خوشگلش😚
آنیسا خیلی خوش شانس و خوشبخته ک مادر مهربونی مثه شما داره😘
❤️Maman juni
پاسخ
ممنونم مامان محیای عزیز 
از این همه مهربونی 🌹🥰🌹💋💞

7 شهریور 98 20:57
منم دقیقا دلم می خواد لپای گل دخترنازنینتون و بگیرم😘چه برسه به شما که همیشه پیشش هستین.😍😍
۱۱ماهگی نازنین دخترتون هم مبارک باشه💗💗
از طرف منم فرشته کوچولوتون و ببوسینش😙😙😙
​​​
​​​​​
❤️Maman juni
پاسخ
ممنونم از اين نگاه پر انرژيتون ..... نميدونست چقد خوبه ك ادم دوستايي مثل شما داشته باشه تو وبلاگش🌹🌹🌹💞💞
طاهرهطاهره
8 شهریور 98 0:26
انیسای گلم ماهگردت مبارک.تولدت نزدیکه عسلی💝
❤️Maman juni
پاسخ
قربونت برم عزيزم مرسي ا🌹🌹
مامان پریمامان پری
10 شهریور 98 8:38
مبارکه گلم..انشاالله که 120 ساله بشی😘 
هزار ماشاالله به این پرنسس ناز و خوشگل😍
❤️Maman juni
پاسخ
مرسی خاله مهربون انیسا🌹🌹
مامان صدرامامان صدرا
10 شهریور 98 15:51
ماهگردت مبارک کلوچه 💗💗💗
❤️Maman juni
پاسخ
Merci  az in hame mehrabooni🥰🌹
مامانی امیرعباس و سارهمامانی امیرعباس و ساره
10 شهریور 98 17:33
۱۱ ماهگیت مبارک عزیز دلم
❤️Maman juni
پاسخ
Mamnoonam azizmmmmm 🥰🥰
مامان آنیلمامان آنیل
10 شهریور 98 23:04
انشاالله. ما هم خبر خبرهای خوبیم. به امید خدا😘
❤️Maman juni
پاسخ
🌹Merci golm
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
11 شهریور 98 9:26
حتما خاله جون❤❤❤
من انیسا جون خیلی دوس دارم خیلی شیرینه💗
❤️Maman juni
پاسخ
قربونت برم عزيزم 
🌹🌹
مامانیمامانی
12 شهریور 98 10:38
💖💖💖

27 شهریور 98 10:31
آخی عزیزممممممم منم یه خواهر میخوام شبیه آنیساااااااااا😍 کلی بوسش کنین از طرف من خدااااا😍😘
❤️Maman juni
پاسخ
حتما عزيزم ....از خدا ميخوام ي خواهر ناز دوسداشتني و صحيح و سالم بهت بده 🥰🌹