AnisaAnisa، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

Anisa va Ghashangiyash🥰

Anisa :26 septembe 2018 / Living Sweden/❤️

سی و سومین ماهگرد پرنسمم❤️

1400/4/6 20:26
نویسنده : ❤️Maman juni
461 بازدید
اشتراک گذاری

روزای خوبی رو داریم سپری میکنیم  ☺️

روزایی پر از خنده ، پر از شادی روزایی 

که صدای قهقه های دخترم رو‌میشنوم.

خونه پر شده از کلمه های قشنگی 

که هر روز بیشتر وبیشتر میشه ☺️

دیگه این خونه ، خونه ی قدیمی نیس ،

درد و رنج هاش کم رنگ تر شده نسبت ب قبل،

این خونه رنگ روی شادی داره میبینه . 

تو این روزاپیشرفتهای  چشم گیرآنیسا خانم رو 

احساس میکنم ،این روزا بهشت بهاریِ منِ😊

تو این روزا تو خونمون موج میزنه از خرابکاریااات 

چیزایی ک از ۹ ماهگیت منتظر بودم خرابکاریتات شده 

بودن حسرت برای من ،شدهبوده بودن آرزو برای من 

خدای قشنگم ، بارید محبت و لطفت شو توی سقف خونمون ❤️

روزای قشنگتری میخوام ازت خدای من 😊 

من روزایی رو  میخوام ک دخترم 

عاشق رنگ های رنگین کمونت بشه  .

خدای من این شادی ها رو  این 

اتفاقات قشنگ رو ب توان دو برسونلطفا🙂 

وقتی باهات  حرف میزنم حالم خوب میشه ،

آرامش عجیبی میگیرم بعدش بعضی وقتا 

از شدت ناراحتی و بغض ی سری گلهمیکنم ،

ولی تو ناراحت نشو میدونم حق میدی، 

میدونم میدونی تحمل این حجم بزرگی از غم کار هر کسی نیس ،

پس خدای من 

حرفای خوبمو بشنو ، شکر گذاریامو بپذیر 

گله و شکایتامو گوش کن و بهش فک کن 😅 

مرسی خدای خـــــوبِ مـــــن❤️

خوشحالم بخاطر وجودت نازنینم 🥰

از با ادبیت هر چی بگم کم گفتم ، انقد که دختر تمیز و حرف گوش کنی هستی آدم هز میکنه ❤️ 

خیلی پیشرفت داشتی انیسا جانم 

وقتی بهت نگاه میکنم و میبنم

که نمیتونی دنیای قشنگی ک خدای مهربون

ساخته رو ببینی، بغضم میگیره ،اشکام میریزه ،

حتی نفسام بند میان، میخوام برم ی جای دور

فقط و فقط جیغ بزنم و اشک بریزم 

بعد گریه هام آروم میشم ،میگم خدایا شکرت

ک حالش الان بهتره، خداروشکر میکنم ک

الان میتونی غذا بخوری ،خوشحالم ک الان صدام

میزنی و آب و غذا میخوای ،

غصه هام برای تو هیچ وقت تموم نخواهد شد، 

گریه هام هیچ وقت کم نمیشه ،

بغضام کم نمیشه 

فقط دیگه پنهونشون کردم از چشم بقیه 

سختیایی ک با این حال داریم میکشیم،

ساعت خوابت رو‌باید تنظیم کنیم 

تایم داروهات ،

تایم آب خوردن و نخوردنت 

تا ۱۲ شب بیدار موندن باهات و

بیدار شدنت ساعت ۸ صب 

خیلی سخته ، اینکه بیرون نریم بخاطر اینکه زود

سرما میخوری ،اینکه لباسای قشنگ عروسکی تنت نکنیم

و لباسای گرم همیشه داشته باشی 

این که همه چی ب وقت باشه و خسته کنندس 

ولی با عشق انجام میدیم ،

تو فقط خوب باش و پیشرفت داشته باش دخترم 

این روزا میکزره 

حالت خوب میشه و من میخندم ‌ب روزای سختی

ک داشتیم و از ناراحتیا و اشکام 

همه چی خوبه، مهد کودک ، وقتای دکترت ، 

تابستونیم 

همه چی ، 

دخترم منو ببخش ، ولی تلاش میکنم

برای بهتر شدنت نازنینم 

چند تا عکسای مهد کودک 🥰❤️

راستی عاشق خاله غزلی ☺️ وقتایی ک تو خونه باشیم

فقط صدا میکنی گَ گَ یعنی غزل 

خیلی حواسش بهت هس خیلی باهات تمرین میکنه ، 

خیلی سرگرمت میکنه 

وقتایی ک میاییم خونه بابا بزرگ

اصلا کل کارش میشه تو وقت شام خودش شام

نمیخوره تورو میگیره وقتیایی ک بیرون میریم

تو ماشین میشینه تا با تو‌بازی کنه جون شما

حساسی بیرون نمیبریمت زیاد 

خلاصه شده مادر دومت 

کلاس شیشم خاله غزل تموم شد داره میره هفتم 🥰

پسندها (13)

نظرات (10)

آبجی مهناآبجی مهنا
7 تیر 00 9:22
وای خدا ماشالا آنیسا خانم چقدر خوشگل شده😍🤩
 
❤️Maman juni
پاسخ
ممنونم عزیزم ❤️🥰
千.𝓏千.𝓏
7 تیر 00 10:13
آنیسا جون همیشه به گردش و شادی 👈 💓👑
❤️Maman juni
پاسخ
ممنونم عزیزه دلم😀
طاهرهطاهره
7 تیر 00 11:01
سلام عزیزم 
انشاالله که هرروزشاهدپیشرفت انیسای گل باشین.
به مرورزمان همه چی درست میشه انشاالله؛مثل غذاخوردنش که درست شد.
 
❤️Maman juni
پاسخ
سلام عزیزه دلم☺️ خیلی وقته نیومدم اینجا دلم واقعا براتون تنک شده بود 
ممنونم عزیزم انشااله همه چی درست شه ❤️
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
7 تیر 00 13:12
خدا حفظش کنه براتون❤️
خاله جون الان که دارم براتون کامنت میدم شهر ما داره اذان میگه توی همین وقت عزیز از خدا میخوام خوشی هاتون هر روز زیاد تر از دیروز بشه 
❤️Maman juni
پاسخ
عزیزه دلم مرسی ❤️ اینو بدونین که اگه انیسا انقد پیشرفت داشته بدون شک دعاهای قشنگ شما بوده ،
خیلی ب یادش باش 
من ایمان دارم ب لطفا خدا و دعاهای قشنکتون 
ایمان دارم دعاهاتون مستجاب میشه در حقش و حال آنیسا خوب خوب میشه 
🌼 نوشین 🌼🌼 نوشین 🌼
7 تیر 00 17:15
به به آنیسا جونی چقدر بزرگ و خانوم شده ماشاالله 🤗❤️😀💕💕
❤️Maman juni
پاسخ
ممنونم عزیزه دلم ❤️
مامان صدرامامان صدرا
10 تیر 00 14:07
روزگار بر وفق مراد تون 💚💚❤️❤️🧡🧡
❤️Maman juni
پاسخ
ممنونم مامان صدرای عزیزم ❤️❤️
مامانیمامانی
14 تیر 00 20:39
خدا حفظش کنه😙😙😙😙😙
❤️Maman juni
پاسخ
فداتم عزیزه دلممم❤️
نرگسنرگس
11 مرداد 00 12:03
واای عزیزم ، آنیسا چقدر بزرگ شده ... از طرف من ببوسینش ...
❤️Maman juni
پاسخ
ممنونم نرگس جان عزیزم 
حتما ❤️
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
23 مرداد 00 12:02
عزيز دلم خوبي مهربونم
انشاالله هميشه صداي شادي تو خونتون بپيچه و خونتون پر بشه از شادي
انشاالله شاهد موفقيت عزيز دلت باشي 😍🤩
❤️Maman juni
پاسخ
قربونت برم عزیزه دلم 
تنت سلامت باشه انشالله مهربونم ❤️
خاله ی مهربونخاله ی مهربون
22 مهر 00 1:02
ای جوووووووووووووووونم😘
❤️Maman juni
پاسخ
عزیزه دلمممم❤️