AnisaAnisa، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

Anisa va Ghashangiyash🥰

Anisa :26 septembe 2018 / Living Sweden/❤️

پرنسس زيباي من❤️🥰

1398/11/29 15:34
نویسنده : ❤️Maman juni
562 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نهال کوچیک زندگیم وقتی ب چشای قشنگت نگاه میکنم بهترین حس دنیارو بهم منتقل میکنه ❤️

همه ي هستي من خلاصه شده تو لبخندت ،تو نگاهت 

تو نميدوني با دنياي من چيكار كردي دخترم❤️

روزه مادر با بابایی رفتی بیرون و ی دسته گل خوشکل برام خریدی و‌من از خوشحالی گریه کردم 

چه حسه قشنگی بود خدایااااااا❤️🥰

من‌روز مادر باید برای تو کادو بخرم ک این حسِ ناب مادر شدن رو بهم هدیه دادی زیبای من 

ممنونم ک هستی دخترکم🥰💕❤️ 

راجب اندر حوالاتتم بگم ک مشکل تغذیه هنوز داری 

و هیچی جز ی سری نوشیدنی نمیخوره و اینکه بیمارستان بستر بودی و‌دکتر خیلی نگران حالت بود 

و‌اینکه شرایط فوق العاده سختی رو داشتیم وقتی بیمارستان بودی ‌وی هفته بعدش سرما هم خورده بودی مامانم حالش خوب نبود🤧😥 

ولی با این حال گذشت و بابای مهربون خیلی اذیت شد امیدوارم ب روز بتونم جبران کنم همه ب این زحماتشو همه ی این اذیت شدناشو 🙏👩‍❤️‍💋‍👨 هم از پرنسس خانم مراقبت میکرد هم از مامان جون ک خودم باشم😁

خدارشکر ک قرار نیست همیشه تو ی شرایط باشیم☺️ 

شرایط فعلی فعلا خوبه خداروشکر👨‍👩‍👧 😅 ❤️ 

 

 

 

این عکسم حالت زیاد خوب نبود ازت گرفتم بمیرم الهی ک خیلی اذیت شدی الماسم❤️

این روزا میگزره مامان جون 

قوی باش دخترم منو بابا جون کنارتیم🥰❤️💕

 

پسندها (26)

نظرات (17)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
29 بهمن 98 16:01
انشاالله همیشه شاد و سلامت باشین
❤️Maman juni
پاسخ
ممنونم عزیزم 🥰شما هم همینطور 

29 بهمن 98 16:16
چه مامان خوشگل و موبلندی💖💖💖 
❤️Maman juni
پاسخ
مرسی قشنگم 🥰☺️

29 بهمن 98 17:34
روز مادر بر شما مادر مهربان و صبور مبارک
❤️Maman juni
پاسخ
مرسی عزیزه دلم روز شمام مبارک ☺️🌺
مامان صدرامامان صدرا
29 بهمن 98 19:18
روزتون مبارک مامان مهربون ❤❤❤
❤️Maman juni
پاسخ
فدات شم مامان صدرا جان عزيزم ☺️💕 روز شمام مبارك ❤️
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
29 بهمن 98 22:20
خداحفظش کنه😍❤
❤️Maman juni
پاسخ
ممنونم عزيزه دلم 
مامانمامان
30 بهمن 98 9:21
روزتون مبارک مامان آنیسا جان🎂🌷
ای دخملی گل و هم از طرف من یه بغل و بوس محکم بکنین دلبرک و😘
❤️Maman juni
پاسخ
ممنونم عزيزه دلم روزه همه ي مادراي مهربون و دلسوز مبارك ❤️ حتما عزيزم چشم🥰🤗
ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆
30 بهمن 98 13:32
ای جان عزیز دلم ❤❤❤❤❤❤❤❤❤😘😘😘😘😘😘انشاالله همیشه شاد باشی ❤❤❤😘😍
❤️Maman juni
پاسخ
مرسي قشنگم😍❤️
مهرآرامهرآرا
2 اسفند 98 10:30
با تاخیر روزت مبارک عزیزم 
انشالله دختر گلت خیلی زود حالش خوب میشه 
❤️Maman juni
پاسخ
ممنونم عزيزم 
مرسي بخاطر نگاه قشنگت مهربون☺️😍💕
🌼 نوشین 🌼🌼 نوشین 🌼
3 اسفند 98 14:48
ماشاالله چه قدر بزرگ شده انیسا خانم😍😘😍😘😍😘
 
❤️Maman juni
پاسخ
مرسي نوشين جان❤️😍
سیما
3 اسفند 98 22:38
فدااااااااااااااش😘😘
❤️Maman juni
پاسخ
خدانكنه قشنگم🥰😍
مامان صدیقهمامان صدیقه
4 اسفند 98 2:33
عزیزم انشالله هر روز بهتر و بهتر شن
❤️Maman juni
پاسخ
مرسي قشنگم🥰💕

4 اسفند 98 22:37
مامان انیسا لپ گلی،کامنتتون سفید بودش..استیکر فرستاده بودید؟
ممنون که وبلاگم سر میزنین!!
 
❤️Maman juni
پاسخ
خواهش میکنم عزیزه دلم 
نمیدونم تکس نوشته بودم ولی نمیدونم چرا نیومده چیزی 
😍❤️ اشکال نداره الان استیکا قلب فرستادم برات 💕
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
5 اسفند 98 6:43
روزت مبااااااارک عزیزم
چ عکسای خوشگلی😘
خیلی دوست داشتم ببینمت،مرسی ک عکس گذاشتی😘
همونطور ک فکر میکردم خوشگل و پر از انرژی مثبتی،ماشالله❤
انشالله بلا از شما و آنیسای عزیزم دور باشه و همیشه شاد و سلامت باشید💋💋💋
لپای خوشگلشو از طرفم چندتا ماچ آبدار کن😘😘😘😘😘
❤️Maman juni
پاسخ
مرسی عزیزه دلم بخاطر این همه مهروبن نصبت ب منو انیسا جان😍🥰🌺💕
البته عکس گذاشته بودم تو‌پست تولد انیسا جان ک قفلش کرده بودم 
رمزش رو میفرستم برات عزیزم ❤️😍
شمام صورت محیا خانم خوشکل و‌حسام جان شیرین من رو‌ببوس و از خدا میخوام همیشه تنشون سالم باشه 😍❤️💕🥰
مامانیمامانی
6 اسفند 98 10:28
روزتون مبارک عزیزم
انشاالله که انیساجون هم روز به روز حالش بهتر از قبل بشه و حق نگهدارش باشه😍 
❤️Maman juni
پاسخ
ممنونم عزيزه دلم 
فرشته كوچولوي شمام هميشه تنش سالم باشه 🌺😍
طاهرهطاهره
7 اسفند 98 3:11
دوست عزیزم باتاخیرروزتون مبارک.انشاالله  حال انیسای گلم هرروزبهتربشه وهمیشه لبخندرولباتون باشه.این دعای همیشگی منه.چه عکسای قشنگی گذاشتین😍😍
❤️Maman juni
پاسخ
ممنونم طاهره جان مهربون ... بخاطر دعاهاي قشنگ شماس ك حالش بهتره مرسي 
اميدوارم هميشه سلامت باشن فرشته هاي قشنگ شما 🥰❤️
مرسي عزيزه دلم 🌺😍
مامان پریمامان پری
8 اسفند 98 9:50
روزتون با تاخیر مبارک مامان مهربون
ماشاالله به آنیسای خوشگل و ناز😍
امیدوارم همیشه شاد باشین و سلامت. آنیسا گلی هم خیلی زود کامل کامل خوب بشه و هر روز کلی غذاهای خوشمزه مامان پز بخوره 😘
❤️Maman juni
پاسخ
مرسي عزيزه دلم بخاطر نگاه قشنگتون 
🥰❤️
نرگسنرگس
22 اسفند 98 11:54
عزیزم... واقعا که دریافت هدیه روز مادر از دست فرزند خیلی لذت بخشه !!!
❤️Maman juni
پاسخ
دقيقًا و سن حس رو تجربه كردم و از خداي مهربون هزار بار تشكر ميكنم ❤️