AnisaAnisa، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

Anisa va Ghashangiyash🥰

Anisa :26 septembe 2018 / Living Sweden/❤️

بيستُ يكمين ماهگرد پرنسسم❤️

1399/4/15 1:54
نویسنده : ❤️Maman juni
564 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشتــه ي من ،☺️

اومدم بنويسم برات.

        بيســـت يكميـــن ماهگردت شده 

و منُ كلي ذوق براي نوشتن 

چن روزي زياد خوب نبودي و نتونستم ب وقتش بيام ب وبلاگت سر بزنم و بنويسم متاسفم مامان جان🌺

در و ديواراي اين خونه ميريزه تو سرم وقتي 

نخندي ،وقتي شاد نباشي،

پس لطفا شاد باش و بخند تا زندگي كنم، 

بموني برام دختركم دليل همه ي خوشيام ،

مرسي ك هستي 

تا آخرين نفس با جونه دلم ميگم دختركم،

دنيام ،

هيچ چيز باعث نميشه من رو ازت دور كنه 

احساسم رو نسبت بهت زره يي كم كنه

دنياي خاطره ساختم باهات و هر روز و هر ساعت خاطره هاي شيرينمون بيشتر ميشه 

و من ممنونم بخاطر اين همه لطف و مهربوني خداي يكتا 

براي اين هديه ي زيبا❤️

 بهار زندگيم،

بموني برام تا ابد و يك روز 

دخترك زيبا و دوست داشتنيه مادر ❤️

دلنوشته يي  براي دختر با ادب و زيباي خودم 💕

بيـــستُ و يكميـــــن 

  1. ماهگـــردت مبارك فرشتــه يِ من🥰☺️

هوا خوب بود و كلي بيرون رفتيم تو اين چن وقت ☺️كلي خوش گذرنديم و مامانيم چن تا عكس گرفته ازت☺️🌺😍

مامانيم ورزش رو شروع كرده اميدوارم بتونم لاغر شم😅

خوابت از وقتي خونمون رو عوض كرديم عالي شده 

خداروصدهزار مرتبه شكر واقعا ☺️

و‌اینکه تولدت بابا جونی بود و سه تایی ی روز عالی رو سپری کردیم و چقد خوشحال بودم بخاطر وجود پدرت 

اقا رحمان جان مهربون و دوست داشتنی 

بمونی برام همسرم برای منو و دخترمون 😍🥰

خیلی شن بازیو دوست داشتی برای اولین بار بازی کردی با شن و چقد خوشحال بودی 


 

اینجام بردیمت تاب بازی اولش ی خورده نرسیده بودی و‌دوست نداشتی ولی بعدش کلی ذوق کرده بودی و دوست داشتی ☺️🌺🥰

اینجام رفته بودیم بیرون و کلی شما خوشحال بودی 🥰

زیبا خانم 

عاشقتم 

🥰چقد خوبه تورو دارم 

تا پست بعدی فعلا ❤️

پسندها (14)

نظرات (12)


15 تیر 99 2:00
اللللهییی...چه گوگولی هستن پرنسس تپلی تون😘😘
بیست و یک ماهگی گل دختر نازتون مبارک😘😘انشالا ۲۱۰سالگی اش 😘😘
عکس ها هم خیلی با سلیقه از آنیساخانوم گرفتید😘
خدا نی نی گلتون رو براتون حفظ کنه😘😘
❤️Maman juni
پاسخ
ممنونم قشنگم🌺🥰 محبت دارین ب انیسا ی من 
تشکر دوست عزیزم ❤️

15 تیر 99 8:44
بیست و یک ماهگی آنیسا جان 🌹
تولد بابای آنیسا جان هم مبارک باشه سایشون مستدام 🎂🌹
 
❤️Maman juni
پاسخ
خیلی ممنون از شما دوست عزیز💕🥰🌺
سیما خاتونسیما خاتون
15 تیر 99 10:42
عزیزدلم
دوست دارم یه بار محکم بغلش کنم&hearts😍
از طرف من حتما ببوسینش😘😘
الهی همیشه شاد و خندون ببینیمش&hearts&hearts💞
❤️Maman juni
پاسخ
مرسی مهربونم 🌺
حتما چرا که نه عزیزم 
همچنین شما دوست گلم 🌺🥰
مامان عفیفهمامان عفیفه
15 تیر 99 11:12
ای جونم . ماشاءالله خانومی شده براخودش
اوضاع کرونا چطوره اونجا؟
نیومدین ایران؟
❤️Maman juni
پاسخ
ممنونم مهربونم 
اینجام هس ولی خب مثل ایران نه 
شهر ماهم کویچکه ی خورده بهتره اینجا 
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
15 تیر 99 15:49
چه مامان مهربونی هستین شما! خدا حفظتون کنه برای هم
❤️Maman juni
پاسخ
لطف دارین زهرا جانم شما🌺🥰
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
16 تیر 99 19:49
ماهگردت مباااارک آنیسای قشنگم😘😘

چ عکسای خوشگلی👌❤

خدارو شکر خوابش تنظیم شده

انشالله غذاخوردنشم خوووب خوووب بشه

روی ماهشو ببوس از طرفم❤😘😘
❤️Maman juni
پاسخ
ممنونم عزیزه دلم 🌺🥰 با آرزوی بهترین ها برای محیا جان و حسام جانم 🥰
مامان پریمامان پری
19 تیر 99 12:44
شاد باشی همیشه پرنسس خوشگل و دوست داشتنی😘
❤️Maman juni
پاسخ
ممنونم مامان پری جانم🥰🌺
مامانی امیرعباس و سارهمامانی امیرعباس و ساره
22 تیر 99 16:50
عزیزم الهی همیشه خوش باشید😍
❤️Maman juni
پاسخ
ممنونم مامان ساره ی عزیزم🥰
🌼 نوشین 🌼🌼 نوشین 🌼
23 تیر 99 11:27
بیست و یک ماهگیت مبارک آنیسا خانم😘😘😍😍😍😍
طاهرهطاهره
31 تیر 99 2:45
همیشه خوش باشین دوست عزیزم.
ماهگردانیساگلی وتولدبابای مهربونش مبارک💐
امیدوارم زندگی همیشه برای خونواده قشنگتون پرازشادی وقشنگی باشه😘💓
❤️Maman juni
پاسخ
ممنونم طاهره جان دوست داشتنی خودم 🥰💕
یاسمن
2 شهریور 99 9:03
چقدر عشق و ماهه هزار ماشالا
❤️Maman juni
پاسخ
ممنونم لطف دارین شماااا🥰
مامان صدرامامان صدرا
4 شهریور 99 22:12
ماهگرد پرنسس و تولد همسرتون مبارک ❤❤❤
❤️Maman juni
پاسخ
ممنونم مامان صدرای عزیز و دوست داشتنی🥰