AnisaAnisa، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

Anisa va Ghashangiyash🥰

Anisa :26 septembe 2018 / Living Sweden/❤️

بیست سومین ماهگرد پرنسسم❤️

1399/6/22 2:04
نویسنده : ❤️Maman juni
736 بازدید
اشتراک گذاری

♥️

بیسـ‌ـــــت سومیـــــن ماهگرد آنیـــسا جانم❤️ 

دختری ک وجودش   پٌـــر صفاتِ خوبه و 

سر ساز از شادی و امید ب زندگی🥰 

دخترکم، 

تویی همه ی هستیِ من🌏 

دلبرکم 

ب وسعت آسمون و زمین ِ خدای مهربون 

دوستت دارم م تلاش میکنم برای بهتر تربیت شدنت و داشتن زندگی شاد و اروم ،

تو نمیدونی کنار تو بودن بهتر ین حس دنیا بهم منتقل میشه♥️ 

ب اندازی ستاره های آسمون   بوس  روی لپای قشنگت زیبای من🥰

من تو را با یک دنیا 

امید و آرزو دوست دارم 

من فقط برای این زنده‌ام 

که با تو زندگی کنم 

دلم قش میره واست یعنی زیبا خانم با این عکسای نازت😅🥰❤️

خانم دکترمامانی شما😅 اصلا اون سرنگرو از دستت نمیزاری کنار🥰

مهد كودك رفتن انيسا خانم

خوشحال بودم از اينكه دخترم مرحله ي جديدي از زندگيشو شروع كرده

اما نگرانم بود و استرس داشتم 

از اینکه ازت دور میشدم از اینکه قرار نبود پیشت باشم و نوازش کنم 

از اینکه یکی دیگه جز من بفهمت 

سختم بود 

خیلی 

اما برای پیشرفتت نیاز بود 

برای اینکه دختری مستقل بشی نیاز بود 

از اینکه تجربه ی جدیدی رو داشته باشی نیاز بود و من با خودم تونستم ب سختی کنار بیام  ک بتونم بفرستمت مهد 

اما این كار رو شجاعانه انجام دادم 

الانم همه چیز داره خوب پیش میره 

دختر خانمي ب اسم Sandra همیشه پیشت هس تو مهد کودک كه لحظه ب لحظه پيشته و ازت مراقبت ميكنه

همينم باعث شد ك كمي اروم باشم   
در طي روز ازت عكس ميفرسته و از حال بهم ميگه🥰


اولین غذایی ک توی مهد کودک خوردی 😋🥰

اینجام کمد لباسای شما توی مهد کودک 👌😍

اینم اولین کار درستی شمااااا خانم دوست داشتنی 🥰

اینم ساندرا خانم ک مواظب شماس توی مهد ازشون ممنونم واقعا ❤️

از خدای مهریونم میخوام شاهد پیشرفتات باشيم

 

و بهم بفهمونه ک کار خوبی کردم ک فرستادمت مهد کودک .

راستی رفتیم خونه عمه زهرا توی یوتوبوری تقریبا ده روزی. بودیم 

...چن تا عکسم گرفتم ازت 

خیلی خوب بود و خوش گذشت 

محرم امسالم ک بخاطر کرونا اینجا برگزار نشد 

من و تو بابایی سه تایی تو خونه بودیم شماهم سینه میزدی عشق کوچولوی مامان ❤️😍

چقدم ک مشکی بهت میاد پرنسس خانمم 

امام حسین نگهدار و‌شفا دهندت باشه مهربونم🌺😘

زیبای منو بابایی 

انشالله همه چیز ب خوبی پیش میره و ما خوشحال تر از الان میشیم.

دوستت داریم دختر خانم زیبا و دوست داشتنی مامان و بابا .

      بیــست و سومــــین ماهگـــردت مبارک المــــاسم❤️

چن تا عکس  ک تو این چن وقت گرفتم وقتی شاد بودی و ماهم کلی خوشحال از شادی شما دختر زیبا و دوست داشتنی  

انگور خوردن انیسا خانم😋🥰

عاشق خندیدنتم😘

ی عکسم با اقا آرمان پسرعمه جونی 🥰

خدااااااااااااا قربون خوابیدنت من 😍😍

تولد خاله جونیییی 🥰

پسندها (16)

نظرات (11)

مامان فاطمهمامان فاطمه
22 شهریور 99 6:31
ماهگردت مبارک عزیزم..زنده باشی و سلامت😍😘
❤️Maman juni
پاسخ
ممنونم عزیزم 
😊😘
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
22 شهریور 99 8:25
عزیزم خدا حفظش کنه براتون
❤️Maman juni
پاسخ
تشکر عزیزم 😘
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
22 شهریور 99 13:53
ماهگردت مبارک خوشگلم خانوم😍😍💗💗😘
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
22 شهریور 99 13:59
ماهگرد انیساجون دخمل ناز مبارک😘💖 همیشه سلامت باشین🤗💕
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
22 شهریور 99 23:42
ماهگردت مبارک انیساجون دختر زیبا و دوست داشتنی . ماشاألله بزرگ شده . خدا حفظش کنه . 
طاهرهطاهره
23 شهریور 99 22:16
الهیییی😍😍😍
اون سرنگوتولدخاله شم برده😄چقددوخواهری شبیه هستین👌
تولدخواهرتون مبارک وهمچنین تولدانیساگلی هم پیشاپیش مبارک.
انشاالله دکترشدنشم میبینین مامان مهربونش❤
❤️Maman juni
پاسخ
ممنونم طاهره عزیزم 
خیلی ممنونم همچنین موفقیت های فرشته های شما مهربونم 😘😘🌹
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
24 شهریور 99 8:30
از خانم sandra در مهد شون من هم تشکر میکنم خدا خیرشون بده خوشحال شدم  خدا حفظشون کنه دخترتونو 
مامان وبابامامان وبابا
26 شهریور 99 10:40
خدا برات حفظش کنه..
خیلی عزیزه😘
❤️Maman juni
پاسخ
تشکر عزیزه دلم 😘🥰

3 مهر 99 14:22
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟 دنبالم کنید دنبال میشید 🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
❤️Maman juni
پاسخ
حتما عزیزم 

4 مهر 99 18:48
خدا حقظش کنه شما تو خارجین؟
❤️Maman juni
پاسخ
ممنونم عزیزم ☺️
اره عزیزم سوئد زندگی میکنم 
مامان پریمامان پری
6 مهر 99 13:16
خدا حفظش کنه😘
❤️Maman juni
پاسخ
ممنونم مامان پري جان 💕