AnisaAnisa، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

Anisa va Ghashangiyash🥰

Anisa :26 septembe 2018 / Living Sweden/❤️

دو سالـــگی پرنسسم❤️

1399/7/6 1:41
نویسنده : ❤️Maman juni
650 بازدید
اشتراک گذاری


 

دو سالگي دختر زيباي من🥰

           من عاشق ماه سپتامبرم،ماهی ک بهترین اتفاق 

          زندگیم رخ داد.( ب دنیا آمدن پرنسمم😍🥰)

          ماهی ک خدای مهربون بهترین هدیه ی زندگیم  

          بهم داد.☺️

          دختر قشنگم،الماسم، با ارزش ترین داری من 😌

          امروز دقیقا دو سال از اولین دیدارت ،اولین حس 

          زیبای مادر شدن میگزره و من با یاد آوری اون روز 

          سرشار شادی و ذوق میشم ♥️

           

          دخترکم ، نازنینم هر چیزی ک کوچیک ترین 

          ربطی ب تو داشته باشه را میپرستم 🥰

         

        لبخندت، صدات، چشم های خوشکلت 

        دستای توپولت ،همه ی اینا حس شادی                        

        امید ب زندگی  بهم منتقل میکنه ، 

          

       زیبای من تو بخندی حال من خوبه ،

       حال من بستگی ب خوردن و خوابیدن،شادی 

        و آرامش تو داره ،

        وقتی حالت خوب باشه من میشم خوشحال ترین 

         و بی خیال ترین مادر دنیا 

       

تــــــو خلاصــــه ی همـــــه ی ارامــــش و شـــــادیِ 

                                منی❤️

این عکسات تقریبا مال یک ماه پیش بخاطر اینکه تولد ب محرم سفر میخورد زودتر گرفتیم☺️

اینم غذاهای خوش مزه تولدت دخترکم☺️😍

کادوی تولد انیسا خانم 🥰

تولدم فقط خودمونی بود 

فقط خونوادگی بود 

مامان بزرگ و بابا بزرگ و دایی جونیا و خالیه جونیا 🥰 عمه جونیا و مامان بزرگ جان 

همین بخاطر کرونا نخواستم بزرگ بگیریم مامان جونی🥰

بمونی برام دخترکم🥰

پسندها (22)

نظرات (14)

🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
6 مهر 99 4:34
مباااااارکههههه👑👑👑💝💝💝💖💖💖💖💖💋💋💋💋😘😘😘😘😘🎉🎉🎉🎊🎊🎊🎊🎀🎀🎀🎀🎀🌠🌠🌠🌌🌌&hearts&hearts&hearts
❤️Maman juni
پاسخ
ممنونم عزيزم 🌺☺️
مامان فاطمهمامان فاطمه
6 مهر 99 7:54
تولدت مبارک زیبا خانوم...همیشه زنده باشی ...دست مامان قشنگتم درد نکنه😘
❤️Maman juni
پاسخ
ممنونم مامان فاطمه جووونم 🌺☺️ 
سلامت باشه فاطمه جان هميشه 💕
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
6 مهر 99 10:22
تولد خانم کوچولوتون مبارک انشاالله همیشه سلامت باشه
❤️Maman juni
پاسخ
ممنون زهرا بانو جان 🌺☺️
سیما خاتونسیما خاتون
6 مهر 99 11:22
ای جاااانم
​​​​تولدت مبارک فرشته ی زمینی😚
❤️Maman juni
پاسخ
خيلي ممنونم مهربون ☺️🌺
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
6 مهر 99 12:51
تولدت مبارک باشه خوشگل خانوم 😍😍😍
انشالله 120 ساله بشی پرنسس 😘😘😍❤️
❤️Maman juni
پاسخ
ممنونم عزيزه دلم 🌺🥰
مامان پریمامان پری
6 مهر 99 13:15
مبارک باشه عزیزم همه چی عالی مثل همیشه😍
ان شاالله 120 سالگی آنیسا خانوم ناز زیر سایه پدر و مادر مهربونش😇

چند وقته انگار کم میاید نی نی وبلاگ مامان آنیسا💐 امیدوارم همیشه شاد باشین و سلامت
❤️Maman juni
پاسخ
سلامت باشي عزيزم 
خبلي ممنونم ☺️🌺
چن مدتيه انيسا مهد ميره خودمم  بخاطر اينكه سه سال تو خونه بودم زبان سوئديو فراموش كردم كاملا دارم ميرم مدرسه دوباره شروع كردم ب خوندن 
سلامت باشن فرشته هاي دوست داشتنيه شما 😍🥰&hearts️
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
6 مهر 99 20:11
تولدت مبارک باشه فرشته ی دوست داشتنی❤🧡❤🧡❤🧡❤
❤️Maman juni
پاسخ
ممنونم مبينا جان عزيز 🌺🥰
طاهرهطاهره
7 مهر 99 1:35
تولدت مبارک  انیسای گلم💝 امیدوارم بزرگ بشی وبه همه ی اون چیزی که باباومامان مهربونت برات آرزودارن،برسی. چه غذاهای خوشمزه ای وچه جشن قشنگی،جای من خالی😋 خونواده ی قشنگتون به دورازغم ودلواپسی باشه،دوست عزیزم
مامان وبابامامان وبابا
7 مهر 99 16:52
مبارکت باشه پرنسس کوچولو
انشاالله که همیشه شاد باشی❤
❤️Maman juni
پاسخ
سلامت باشي عزيزم 
ممنونم☺️🥰
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
8 آبان 99 11:54
تولد آنیسا جونم با تاخیر مبارک😍👑🎉
پرنسس قشنگ😘تولدت مبارک😍💜
❤️Maman juni
پاسخ
ممنونم بهاره جونم ❤️🌺
مامان فرشته کوچولومامان فرشته کوچولو
23 آبان 99 0:06
به به تولد داریم ... چه تولدی ... تولد آنیسا جون 
مبارکه عزیزم . ان شاالله عاقبت بخیر بشه
❤️Maman juni
پاسخ
❤️😘خيلي ممنونم از شما دوست عزيز 
مامان صدرامامان صدرا
17 آذر 99 2:01
مبارک باشه پرنسس با ارزوی بهترین ها ❤❤❤
❤️Maman juni
پاسخ
ممنونم مامان صدرا جون ❤️🥰
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
23 آذر 99 7:06
سلام خانمی چرا نیستی به وبراتون سر نمیزنید نگرانتون شدم ببخش فضولی کردم 
❤️Maman juni
پاسخ
سلام عزیزم خیلی خوشحال شدم احوالمونو پرسیدن عزیزم 😘😘
از این ب بعد میام خیلی وقته نیومدیم متاسفانه 
ی خورده مشغول بودم این جن وقته عزیزم 
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
24 آذر 99 21:27
انشالله همیشه در دلخوشی ها باشید خیلی خوشحال شدم تولد خوبی بوده مبارک باشه خدا حفظش کنه زیر سایه پدر مادر بزرگ بشه انشالله
❤️Maman juni
پاسخ
ممنونم عزيزه دلم 🥰شما محبت داشتين هميشه