AnisaAnisa، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

Anisa va Ghashangiyash🥰

Anisa :26 septembe 2018 / Living Sweden/❤️

Dag bok♥️

1397/9/5 20:49
نویسنده : ❤️Maman juni
469 بازدید
اشتراک گذاری

Hej lilla vän!

Ska beskriva din dag idag hur den har gåt.

vi hade en fantastisk roligt och dåligt dag idag

vi börja med dåligt saker, din mamma skulle byta blöja på dig och hon trodde att du har kysst färdigt precis när din mamma tog bord din blöja då kryssade du i din pappa och mammas säng🤣 då va  mamma tvången .att byta om sängen... Du va i min famn och tittade på mamma plötsligt krakdes du jätte mycket på mig och i sängen då va mamma ärge på mig att jag har gjort nåt fel därför du krakdes...Jag skrattade och jag sa att det                       är din fel för att du ämmade mycket

Mamna gick och sätt på värme i duschen. Hon förstd uschade sen jag gick med din till mamma i duschen och vi duschade tillsammans. Mamma kom först med dig ut i duschen när jag kom ut i duschen då somnade dudå. Tack för den fantastisk dag ..min älskling ...♥️2018/11/26 måndag kl:18

پسندها (3)

نظرات (0)