AnisaAnisa، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

Anisa va Ghashangiyash🥰

Anisa :26 septembe 2018 / Living Sweden/❤️

بیست و هشتمین ماهگردت پرنسمم❤️

1399/11/7 13:56
نویسنده : ❤️Maman juni
478 بازدید
اشتراک گذاری

بیـــــــست و  هشتــمین ماهگــــــــردت مبارک 

           الـــــماسم❤️

بخند برام دخترکم ،بخند تا بخندم ،

بخند تا حالم خوب باشه ، 

بخند تا از دنیا راضی شم ، 

بخند تا همه ی غمامو با 

دیدن لبخندت  فراموشکنم ،

وقتی بخندی و حالت خوب باشه ،

 من میشم بی خیال ترین و 

خوشحال ترین مادر دنیا ،

 من همه ی زندگیمو مدیون توام ، 

تو هدیه دادی شادی و خوشحالیو ب من ، 

من بخاطر وجود تو بهترین و نابترین 

حس های دنیارو حس کردم نازنینم، 

دوست دارم هر روز برای تو با 

عشق بنویسم و اشک بریزم از  سر شوق 

هر چقد سخت باشه تا آخر دنیا کنارتم ،

 تا ابد و یک روز ،

میمونم باهات تا آخرین نفس های زندگیم ، 

من با تو شدم ی مادر قوی و محکم ،

 من برای داشتنت میجنگم ،

 قوي و قويتر از قبل ميشم 

من بخاطر وجودت خوشحالم الماسم ، 

بيســـت هشتمین ماهگردت مبارك 

فـــــرشته ي من ❤️

بمـــوني بـــرام تا ابد و يـــــك روز

خيلي پيشرفت داشتي ، الان

خودت ميتوني وقتي دراز دراز كشيدي با

كلي تلاش بشيني بدون اينكه كمكت كنم 

ميتوني غذا بخوري  بدون اينكه حالت بد شه ❤️

خيلي بهتر از قبل شدي نازنينم ☺️

عاشقانم دختركم پشرفتاي تو

باعث ميشه ب زندگي عشق بورزم و

اميد داشته باشم 🥰

همه چي خوبه مامان حون با وجود

اين پيشرفتايي ك داشتي مگه ميشه گله كنم و ناراضي باشم اخه 🥰

دوستت داريم منو بابايي 

مهد كودكم خوب پيش ميره

و عاشق مهد كودك رفتني

خودت بلند ميشي صبا 

بابايي ميبرت با ماشين ك مبادا سردت شه ،

از وقتي واكسن رو بهت زديم

خدارشكر سرما نخوردي☺️

اخه قبلا خيلي خيلي حساس بودي و

با ي باد خيلي كوچيك 

مريض ميشدي اما الان خوبه خدارشكر 🥰 

ولي انقد اجباري ك حد نداره 

الان دوبار وقت داشتي ك

گوشتاتو معانيه كنن ولی

 نميزاره و گريه ميكني 😒

مامان جان وقت سومت

اومده اميدوارم بزاري و گريه نكني ك

مجبور شبم ي وقت ديگه بگريم ☺️

چن تا عكس ميزارم ازت مامان جان 

بماند ب يادرگاري براي الماسم🥰 

تا خودش ي روز بياد و همه نوشته هامو ببنيه

و عكساشو ببينه 🥰 

و بدونه چقد واسمون مهمه 😘

اين عكست مربوط ميشه ب ٢٠١٢/١/١٤ 

وقتي ك اولين بار خودت تونستي بشيني بدون كمك🥰

الان خدارشكر همه چي ميخوري ☺️

نميدوني چه حسي

  دارم هيچ جمله يي بيان گر حالم نيست

فقط از شدت خوشحالي اشك ريختم دختركم ❤️

اينم اولين پيتزات ك خاله جون بهت داد

هي ميگفتم نميتونه بخوره اينو ديگه

انقد پيشرفت نكرده ولي گفت ميتونه جيگر خاله 

داد بهت و كلي با اشتها خوردي 😍

اينم بگم هوا خيلي سرد شده و برف خيلي شديد اومده. برديمت پولكه سواري خيلي خوشت اومده بود 

٣٠/١٢/٢٠٢٠ 

 ☺️

 خيلي دوست داري برات بشماريم

دستاتو ميزاري رو پات و دست من يا بابايي رو ميكشي ك برات بشماريم توام كلي ذوق ميكني 🥰

               وقتي بهت ميگم سرتو بالا بگير مامان

جان ازت عكس بگيريم😅🥰

و

اينجام وقتي سيب ميخوري 😍

خدارشكر خيلي بهتر شدي فرشته ي من 

 وقتي بهت ميگم بخند زبنته بده بيرون 😅 قيافت ديدني ميشه يعني  عشق مامان 😍

ي شب يلداي خوبي داشتيم 😊 فقط انگشتر مامان سرش گم شد😅

خاله بهار جون🥰

دايي عليرضا 🥰

اينم اقا جون🥰 و شوهر خاله ك خيلي دوستت داره 🥰 دستش شكسته دو روزي ميشه انشالله زود خوب شه 

               اينم بابا جوني 🥰

ا

اينجام بغله خالي بوده داشتي سيب ميخوري 🥰

           اين كادو رو هم بابايي برام گرفت كلي

ذوق كردم يعني 🥰هر كاري كردم پات تو

عكس نياد نميشد هي پاهتي قشنگتو

مياوردي جولو بعدش ديدم چقد

خوشكل كرده عكسو پاهاي قشنگت❤️

           اينم يكي از شيطونيات ميبرمت

پيش خودم تو اشپزخونه اونوقت پاتو

اينجوري مياري بالا بين دوتا شيشه ي ميز ميكني و ميخندي 😅 دلم من برات ميرههههههه🥰  

فقط خنده هات🥰

دوتايي🥰

بموني برام نازنينم❤️

پسندها (15)

نظرات (7)

مامان فاطمهمامان فاطمه
7 بهمن 99 14:32
هزار مرتبه شکرت ک دختر کوچولومون بهتره...با حال خوب شما حال منم خیلی خوب شد...ان شاالله آنیسای عزیزم روز ب روز بهتر از دیروز بشه و همیشه در کنار هم دلتون شاد و لبتون خندون باشه بانوی مهربون❤
❤️Maman juni
پاسخ
مرسی عزیزه دلم 
بخاطر دعاهای قشنگ شما هر روز بهتر و بهتر میشه 🥰❤️
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
7 بهمن 99 15:00
آخی خدا حفظش کنه براتون
❤️Maman juni
پاسخ
ممنونم قشنگم🥰
千.𝓏千.𝓏
7 بهمن 99 21:00
💖😋😍❤️💜💜💜💜💜💜💜💖❤️💓💓 ای خداااااااااا نازییییییییییی 🤩💕💕💕💕🤩🤩🤩🤩❤️💓💓💓💖💖💖💖
❤️Maman juni
پاسخ
مرسی قشنگم🥰
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
8 بهمن 99 0:43
28 مین ماهگرد پرنسسی مبااااارک🤩🎈❤
همیشه به خوشی🥰❤🎈
❤️Maman juni
پاسخ
مرسی عزیزمممم🥰
خاله ی مهربونخاله ی مهربون
15 بهمن 99 5:37
سلامت و شاد باشید.
❤️Maman juni
پاسخ
همچنین شما دوست عزیز ☺️🥰
🌼 نوشین 🌼🌼 نوشین 🌼
22 بهمن 99 13:35
آفرین آنیسا خانوم❤️😍😍😍❤️
چقدر عالییی
❤️Maman juni
پاسخ
ممنونم مهربون ☺️🥰
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
25 بهمن 99 18:35
ماهگردت مبارک باشه عزیزدلم

ماشالله چقدر خانم و ناز شده


چ پیشرفتهای خوبی


خدا حفظتون کنه واسه ی هم


دلمون واستون تنگ شده بود،با دیدن شادی و خوشحالیتون ما هم شاد میشیم😘😘😘😍😍
❤️Maman juni
پاسخ
ممنونم مامان حسام جان همیشه لطف داشتین ب ما مهربون خانم🥰💕