AnisaAnisa، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

Anisa va Ghashangiyash🥰

Anisa :26 septembe 2018 / Living Sweden/❤️

بیست و‌نهمین‌ ماهگرد پرنسسم🥰

1399/12/10 20:34
نویسنده : ❤️Maman juni
450 بازدید
اشتراک گذاری

اگه از من بپرسن زندگی یعنی چی میگم ، 

یعنی تو ، یعنی لبخند تو ،

یعنی شادی تو، یعنی آرامش و سلامتی تو ،

دختــــــــرکَــم

ما با هم دیگه ی زندگی عالی میسازیم🥰 

وقتی با هم باشیم ،

 میتونیم دنیامونو بسازیم 🌍

تودنيايِ همه ، سختیایی هس ،

 ک فک میکنن از پسش بر نمیان 

، اما واقعا اينجوري نيست ، 

بايد تلاش كرد ،

 بايد براي ب دست اوردن،

خواستهات بجنگي و تلاش كني ، 

ما تلاش میکنیم 

و از خدای مهربون میخواییم 

تا باهامون باشه و نگـــاهِ  قشنگش رو 

از  زندگیمون ور نداره 🥰

 اين روزا  پيشرفت هاي زيادي داشتي ، 

قدم هاي كوچيك تو شده اميد من براي زندگي 🌞

اگه بخوام از حسام بگم ، بايد ي دفتر بنويس ، 

فقط ميگم ك بدوني ، 

مينويسم تا ي روز خودت بزرگ شي و بخوني،

وًبفهمي ك چقد براي من و بابايي مهمي، 

من ي مادرم 

، ك از كوچيكترين 

پيشرفتهاي دختر كوچولوش اشك ريخته و 

با هزار حس و حال خوب نوشته ،

هر وقت برات مينويسم 

چشمام پر از اشك ميشه، 

اشك ميريزم ...و بغض ميكنم ، 

از وقتي ب دنيا اومدي و من شدم مادرت ، 

دنيام عوض شد ، خواسته هام عوض شد ،

 تو شدي دنياي من ، تو شدي فكر و ذهن من ،

دختركم ،  در پنــــــاه حـــــق باشي ، 

از خدا فقط ميخوام بهترين ها 

رو برات رقم بزنه دور دونه ي قلــــبِ مــــن 

بيســـــــت و نهميـــــن ماهگــردت مبارك 

فرشته ي من🥰 

بموني بـــــرام تا اَبـــدُ يـــــك روز ❤️

تو اين روزا پيشرفت هاي زيادي داشتي و قشنگ ميتوني كلمه بگي 🥰

مثلا ميگي. < دَ دَ > ميگي. < گود  دا>  < اوف > < اخ >  بعضي حروفارو ياد گرفتي ( اي ، اُ ، ) 

خليلي پيشرفت داشتي عشق من ،

نميدوني جون ميگيرم وقتي شادي

و پيشرفتت رو ميبنم ،

تو نميدوني چقد اشك شوق ميريزم 

دختركم همه چي عاليه تو اين روزا

مهد كودك ميري همه چي خوب پيش ميره با ساندرا 🥰 

و ي خبر مهم اينه ك از شير گرفتمت 🥰

 فك ميكردم سخترين كار دنيا همين ميتونه باشه ولي تو خيلي باهوش تر از اين حرفا بودي،

خيلي زود عادت كردي ب نخوردن شير مامان ، من تصوراته ديگه يي داشتم خدارشكر راحت بود 🤪

ليمو ترش ترش ميزدم تو ام ديگه

سمتم نميومدي كلا سه بار ليمو زدم 😅

شكر خدا موفق شدم 🥰 

و اينكه اومدم خونه عمه زهرايي تولد ارمان جان بود ك خيلي خوش گذشت🥰

پسندها (12)

نظرات (4)

RayaRaya
10 اسفند 99 20:46
خدا حفظش کنه❤️❤️🎀
29 امین ماهگرد پرنسس خانوم هم مبارکککک😍😍😍😍💋💋💋🎀🎀❤️❤️❤️
❤️Maman juni
پاسخ
خیلی خیلی ممنونم 🥰
طاهرهطاهره
11 اسفند 99 3:01
ماهگردانیسای خوشگلم مبارک
انشاالله همیشه اینطورشادوپرانرژی باشین
منم فکرمیکردم ازشیرگرفتن آرمین خ سخت باشه که خداآسون کردبرام😊
❤️Maman juni
پاسخ
عزیزم مرسی طاهره جانم😊 
خی خداروشکر ک آسون گذشت واقعا مرحله ی سختی بود 
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
11 اسفند 99 10:26
آخی عزیزم خدا حفظش کنه براتون
❤️Maman juni
پاسخ
مرسی عزیزه دلم 🥰
🌼 نوشین 🌼🌼 نوشین 🌼
14 اسفند 99 19:51
ماشالله آنیسا خانوم😍❤️❤️
❤️Maman juni
پاسخ
ممنونم عزیزه دلم💕