AnisaAnisa، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

Anisa va Ghashangiyash🥰

Anisa :26 septembe 2018 / Living Sweden/❤️

سی اُمـــین ماهگرد پرنسس🥰

1400/1/11 17:02
نویسنده : ❤️Maman juni
483 بازدید
اشتراک گذاری

سوگند ب مهربانی و قلب پاکت ، 

کــــــــه همه ی دنیامی ، 

انگار شدیهوایی ک نفس میکشم ،

توی تمام نوشته هام  هزاران هزار حسای خوب هس

و من نمیتونم با هچ‌واژه یی بیانش کنم انگار ،

 زیبای من ، چهخوش ميدرخشي تو زندگيمون🥰

فقط ناز كن ، و من نازتووووووبكشم ، 😍 

من منتظر روزاييم كه 

واسممم حرف بزني و با جون و دل گوش كنم 🥰

راه بري و تا اخر دنيا دنبالت بيام 🥰

واسم برقصي و من مهوت شم ☺️

تو لب تر كني و مامان جون بده واست 😍

تو ک باشی حالم از همیشه 

بهتره فرشته کوچولوی دوست داشتنیه مامان ❤️

دوستت دارم همه ی لحظه هامو با تو 🥰

 دوست دارم فقط صدای تو ،

توی گوشم باشه 🥰 

وقتی میگی مامان قلبم ریش ریش میشههههه 😍

همه ی دنیای من خلاصه شده توی ، 

صدای تو، لبخندتو ، 

شادی و سلامتی تو ، 

تو برای من معنی همه ی رنگای قشنگِ خدایی 

تو سهم من شدی از این دنیااااا 

و چقد خوشحال و شادم بخاطر وجودت بهترینم🥰 

من همه چیووو با تو دوستت دارم و 

همه چیو با تو میخوام 

این زندگی رو تو با ارزش کردی ، 

این نفس کشیدنارو تو باارزش کردی 

دور بشه چشم بد از من و تو و دنیای قشنگمون 🧿

بیـســـــت نهمین ماهگـــردت مبارک

 فرشته ی دوست داشتنیِ من❤️ 

بمـــــونی بـــرام تا اَبــَـــدُ یـــــک روز 

الماسم❤️

از اندرحوالاتتم بگم ک خیلی پیشرفت داشتی مامان جون تو این چن‌وقت 🥰

داری تلاش میکنی حرف بزنی مثلا میگی ، ( گودَ ، ایش ، اوف ، ایدَ ،  اخ ، بووو ، دَ ، ش ، ) 

دایره حروفات داره روز ب روز بیشتر میشه 😅 

الان دیگه همه چیو میخوری مامان جون 🥰 

از وقتی از شیر گرفتمت خوراکت‌بهتر شده 

هر شب ساعت ۱۲ شب باید غذا بخوری 

انقد ماشالله سر صدا میکنی ک کلی ذوق می‌کنم 

وقتی گشنت باشه خودت دهنتو باز میکنی  سر تا بالا میکیری اه اه میکنی 

تا واست غذا بیارم😅😅

خلاصه روز ب روز داری شیرین تر و‌شیرین تر میشی 

مهد کودکم بخشت عوض شد. رفتی سمت بچه های بزرگ‌تر 😅 قربونت برم 

اینجام هم ماهگردت بود مامان بزرگ اینا اومدن و کلی خوش گذرونیدم و شکر کردیم خدا رو ب خاطر وجودت🥰

دیشبم مامان بزرگ رو‌ دعوت کردیم 

فعلا همه چیز خوبه و از خدای منان میخوام روزی بشه ک بیام از راه رفنتت بنویسم 

از حرف زدنت بنویسم 

از شیطونیات بنویسم 

عاشقتم زیبای من🥰

پسندها (17)

نظرات (9)


11 فروردین 00 19:52
ای خدا چه نی نی تون خوشگله راستی اونجا کرونا هست ؟ 
❤️Maman juni
پاسخ
مرسی عزیزمممم 🥰 
اره متاسفانه اینجام هس 
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
11 فروردین 00 20:07
عیدتون مبارک گلم. انشاالله سال خوبی داشته باشید و سلامت و شاد باشید.
🌼 نوشین 🌼🌼 نوشین 🌼
11 فروردین 00 20:28
واییی عزیزم چقدر بزرگ شده😍🥰😘
ماشاالله 😍😍❤️❤️❤️
❤️Maman juni
پاسخ
مرسی نوشین جانم🥰😍
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
13 فروردین 00 22:52
ماهگردت مبارککککک خوشگل خانوم 😍😍😍😍🤗🤗🤗🤗❤❤❤
❤️Maman juni
پاسخ
مرسی عزیزممم🥰
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
14 فروردین 00 9:13
هزار ماشالله به گل دختر نازنینمون😘😘

چقدر خوشحالم که پیشرفت می&zwnjکنه ،یادمه قبلا چقدر برای غذای جامد خوردنش مشکل داشت و الان برای غذا ذوق میکنه

مطمئنم به زودی هم با راه رفتن و دویدنش هم شما خوشحال میشید و هم خود آنیساجون ذوق میکنه

هر ماهگردش کلی پیشرفت داشته و این خیلی عالیه

بزرگترین خوشبختی آنیساجون،داشتن مادر مهربونی مثل شماست😍😍
❤️Maman juni
پاسخ
ممنونم عزیزم بخاطر دعاهای قشنگ شماس بخدا ،
انقد پیشرفت داشته ،میتونه غذا بخوره ، میتونه بدون هیچ کمکی بشینه ، 
وقتی گشنش میشه میفهمونه بهمون 
بازم از دعای خیرتون محرومش نکنین 
انشااله ک روزی بیام از راه رفتن و دویدنش بنویسم 
مرسی قشنگم ❤️
طاهرهطاهره
14 فروردین 00 23:09
انشاء الله همه چی خوب  وبه دلتون پیش میره عزیزم وهرلحظه توزندگی شاهدپیشرفت فرشته کوچولومون باشین.انشاالله ۱۳۰سالگیش😘
❤️Maman juni
پاسخ
ممنونم عزیزه دادم.،سلامت باشن فرشته های شما انشاالله خدا حفظشون کنه برات خوشگلای منو 
با دعای قشنگ شما حتما حالش بهترم میشه 
فراموشش نکنین لطفا 
مامان نرجس خانوممامان نرجس خانوم
18 فروردین 00 16:41
بیست و نهمین ماهگرد پرنسس مبارک😍😘 تلاش کن ولی ناراحت نباش ان شاءالله میای و از خوشحالیِ راه رفتن ، بزرگ شدن و حتی قدرت حل مسئله هاش برامون اینجا میگی  به امید روزهای بهتر💪
مامان صدرامامان صدرا
5 اردیبهشت 00 0:30
ماشالله از چشم بد به دور چقد بزرگ و زیبا شده پرنسس ما 
چقد دلتنگتون بودم عزیزم همیشه بخوشی و سلامتی 
❤️Maman juni
پاسخ
ممنونم مامان صدرای عزیزم 
انشالله هیمشه سلامت باشین ❤️❤️🥰
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
8 اردیبهشت 00 14:00
ماشاالله خیلی بزرگ شده هزار ماشاالله
به مرور زمان همه مشگلاتمون حل میشه فقط غصه می مونه برامون مادرا همیشه نگران بچه هاشو ن هستند انشاالله راه هم میره میدوه غصه نخورید زمان بگذره به تمام ارزوهاتون میرسی انشاالله
❤️Maman juni
پاسخ
عزیزه دلم مرسی انشالله ❤️