AnisaAnisa، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

Anisa va Ghashangiyash🥰

Anisa :26 septembe 2018 / Living Sweden/❤️

چهاردمين ماهگرد پرنسس خانم❤️

1398/9/6 0:40
نویسنده : ❤️Maman juni
500 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام دختره زیبای من .... 

امروز چهاردهمین ماهگردته پرنسسم... ❤️

خیلی خوشحالم ک‌هستی عزیزه دلم ...

هر روز شیرین و شیرین تر میشی .... هر روز عشقم بهت بیشتر و بیشتر میشه ... وقتی نگات میکنم...وقتی میبوسمت...وقتی بغلت میکنم... ی حسِ ناب دارم حسی ک هیچ واژه ی نمیتونه بیانگرش باشه.... 

عشق منو بابایی ب تو بی اندازس عروسکم....🥰 وقتی میگی بابا ... اشک تو چشای بابایی جمع میشه و محکم بغلت میکنه ... خیلی عاشقانه دوستت داره پرنسس خانم ❤️😍

دختر خانمی خداروشکر بهتر شدی سرو صدات بیشتر شده ، تلاش میکنی حرف بزنی ، نمیدونی وقتی میبینمت و صداتو میشنوم چه حالی میشم ،

خیلی داری تلاش میکنی حرف بزنی مامان جون❤️

غذا فعلا ب جز غذای آماده ک‌ برات می‌خرم هیچی نمیخوری میوه ام آماده میگیرم...انشالله ی‌ روز برسه ک همه چی بخوری مامان جون ...❤️ 

امروز بابایی اومد از جلسه  دو‌ روز خونه نبود ... باهم رفتیم بیرون خرید کردیم ک‌کیک درست کنیم برات عزیزم ... بابایی بخاطر لیز بودن خیابونا دو بار ماشینش لیز خورده و خیلی خدا دوستمون داشته ک‌بابایی سالمه الان... بخاطر همین خاله اینا اومدن دیدن بابا و منم چون ماهگردت بود کیک رو درست کردیم با خاله ...

کیک‌ آماده شد میخواستم عکس بگیریم نمیزاشتی پات‌ رفت رو‌کیک 😅❤️ 

اینم عکس کیکت پرنسسم❤️

اصلا دوست نداشتی ازت عکست بگیریم اینارو بزور گرفتم بعضیاشون از رو ویدیو اسکرین شات گرفتم

 

عشق مامان خیلی سعی کردم عکسای بهتر ‌قشنگ تر بگیریم ولی نزاشتی عزیزم سوری 

۲۶ ام نومبر🥰

پسندها (22)

نظرات (18)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
7 آذر 98 3:01
آخی خداحفظش کنه😘❤😘❤
❤️Maman juni
پاسخ
مرسي مبينا جونم🥰🌹
امیرمهدی و مامانامیرمهدی و مامان
7 آذر 98 6:29
مبارکت باشه عزیزم😍🌹
❤️Maman juni
پاسخ
ممنونم مهربون 🥰🎈🌺
مامان شهلامامان شهلا
7 آذر 98 9:53
سلام عزیزم
انشالله همیشه سرزنده و سلامت باشید
یک ساله که وبلاگ دخترم رو آپدیت نکرده بودم
الان اومدم با کلی مطلب
خوشحال میشم اگه بهمون سر بزنید و مارو لایک کنید و برامون نظر بذارید
❤️Maman juni
پاسخ
سلام عزيزه دلم ...خيلي ممنونم ... حتما چرا ك نه 🥰🌺
نازینازی
7 آذر 98 11:30
عزیزمم چهارمین ماهگرد گل دخترتون مبارک باشه😍😇
ایشالله که همیشه صحیح و سالم باشه🙏😇
❤️Maman juni
پاسخ
ممنونم دوست عزيزم ...🌺🥰🌹
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
7 آذر 98 11:49
ماشاالله به گل دخترتون
14 ماهگیش مبارک
❤️Maman juni
پاسخ
ممنونم عزيزه دلم ❤️🥰
مامان صدیقهمامان صدیقه
7 آذر 98 14:28
ای جانم گلدختری ماشالله چ ناز شده❤زود ب زود از پرنسس خانوم بنویسین اخه ما زود ب زود دلمون براش تنگ میشه❤چ کیک قشنگی افرین ب مامان خوش سلیقه❤
❤️Maman juni
پاسخ
تشکر عزیزه دلم 🥰 حتما عزیزم از این بعد سعی میکنم تن تن مطلب بنویسیم...مرسی که هستی عزیزه دلم 🥰😍🥰
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
7 آذر 98 14:44
آخی عزیزم مبارک باشه🎂💟💗
امیدوارم همیشه حالش خوب باشه 😉😉 همیشه شاد باشین💖🌷
❤️Maman juni
پاسخ
ممنونم عزیزه دلم .. سلامت باشین همچنین شما دوست عزیزم😍🥰

7 آذر 98 16:15
خوبه هر ماه براش تولد می گیرید
❤️Maman juni
پاسخ
😍

7 آذر 98 16:40
خیلی وقت بود نبودین مامان آنیسا
خیلی بوسش کنید اون جیگر 14 ماهه رو از طرف من😘
❤️Maman juni
پاسخ
چند وقته خیلی درگیر بودم بخاطر همین زیاد نتونستم خاطرات آنیسا خانم رو بنویسم   ممنونم بازم عزیزم بخاطر نگاه زیباهتون🥰😍
فاطمهفاطمه
7 آذر 98 16:53
عزیزم ماهگردت مبارک باشه.
همیشه خوشی و شادی و سلامتی.
به به از این مامان هنر مند.
❤️Maman juni
پاسخ
ممنونم مهربون 🥰☺️😍

8 آذر 98 20:42
آخیییی
مبارک باشه پرنسس کوچولو جون ❤️❤️❤️
❤️Maman juni
پاسخ
ممنونم عزیزه دلم 🥰
ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆
9 آذر 98 20:57
ای جونم ماشاالله ❤❤🌸
❤️Maman juni
پاسخ
ممنونم عزيزم 🌹🥰
مامانیمامانی
10 آذر 98 7:22
چهاردهمین ماهگردت مبارک عزیزم😍
❤️Maman juni
پاسخ
تشكر عزيزم 🌹🥰
مامان فاطیمامان فاطی
10 آذر 98 14:30
عزیزم مبارکه🤩
❤️Maman juni
پاسخ
ممنونم دوست خوبم🥰🌹
مامان آینده اتمامان آینده ات
10 آذر 98 23:46
ماشالا بهت عزیز دلم چقد تو ماهی خوشگلم با اون پیراهن نازت خدا حفظت کنه برا مامان بابات .ماهگردت مبارک باشه مهربون🌺
❤️Maman juni
پاسخ
مرسي عزيزه دلم محبت دارين شما 🥰🌹😍
طاهرهطاهره
13 آذر 98 8:09
ماهگردت مبارک دخترنازم.انشالله کنارمامان وبابای عزیزت همیشه خوش باشی. چه کیک قشنگی درست کردین😋
❤️Maman juni
پاسخ
خیلی ممنونم انشالله فرشته های شمارم خدا براتون نگه داره ...مرسی عزیزم 💕☺️😍😘

13 آذر 98 19:07
ای جاااانم انیسا گلی😚😚😙😚😙😙😙
با اینکه خیلی گذشته ولی ماهگردش مبارک😍😍😍😍😍😍😍😍
❤️Maman juni
پاسخ
مرسی عزیزم شما هروقت بگی قبوله 😁😍❤️
🌼 نوشین 🌼🌼 نوشین 🌼
30 آذر 98 12:16
ای جانم آنیسا جونی چقدر خوشگل تر شده😘😘
 
❤️Maman juni
پاسخ
مرسی مهربونم ☺️🌺