AnisaAnisa، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

Anisa va Ghashangiyash🥰

Anisa :26 septembe 2018 / Living Sweden/❤️

تولد يك سالگي و واكنسن پرنسسم❤️🥰

1398/7/4 0:35
نویسنده : ❤️Maman juni
563 بازدید
اشتراک گذاری

آرامش، نعمت، یار، سرمایه، احساس؛ اینا کل هایی هستن که اولین حروفشون اسم تو رو تشکیل میدن و به خوبی بیانگر ارزشت هستن، و خوده اسمت که معنی همزاد و هم دم میده... آرامش من امروز یک سال میشه که شدی سرمایه ی ما، شدی یار لحظه های تنهایی و بی حوصلگی من، شدی نعمتی که بابتش تا آخر عمرم از خدا تشکر میکنم
دختره زیبای من یک‌سال از اولین شبی ک در آغوش گرفتمت گذشت... ی سال از بودنت میگزره ...هر صبح ک بلند میشم و نگاهم به نگاهت گره میخوره بزرگ شدنت را حس میکنم ‌و توی این یک سال روح تازه یی ب جانم دادی و دلگرمم کردی ب همه چی ... عاشقانه و مادرانه دوستت دارم🌹❤️💞🥰❤️

در ضمن امروز واكسن يك سالگي ...قد 87 وزنت ١٢/٣٤٠ گرم...

اينجام معاينت كرد مامان جاني 

اينجام دوتا واكسن رو ي هويي زدن بهت عزيزم بغل بابايي بودي وقتي واكنست تموم شد گرفتم بغلم أروم شدي ...الهي بگردم من ...الانم انقد سرو صدا ميكني كنارم دوار.....🌹❤️

راستي براي اولين بار گفتي بابا.... ٣٠ اگوسن بود خونه خاله حمي...عمتو دعوت كرده بود ....سر سفره بابا بوديم بي تأبي ميكردي بابا بلند شد تو رو گرفت بغلش ديدم هي ميگي بابا يعني اشك تو چشاي منو بابا جمع شد رفتيم تو اناق خواب خاله گريه كرديم دوتايي خيلي حسه خوبي بود واقعا ....مامانم گفتي ي بار ....تا الان وقتي حسه بدي داشته باشي ،بي تاب باشي بي خواب باشي درد داشته باشي ناراحت باشي فقط ميگی بابا 

و اينكه دو تا دندون ديگم. داري در مياري بالا و پايين ...خيلي وقتا ب هم ميمالي دندوناتو....تقريبا ي هفته يي ميشه ك شبا كلا بيداري تا ظهر منم مجبورم بيدار باشم ...تو ٤٨ ساعت مامان فقط ٧/٦ ساعت ميتونه بخوابه ...اميدوارم زودتر خوابت درست شه مامان جان اخه خواب شب برات خيلي مفيده حالا من ب دركت😅😅 ديگه اينم بگم خيلي تو اين روزا سعي ميكني بلند شي و ب دو طرف غلط بزني ...بميرم ماماني ...وقتيً ميبينمت ميخواي بشيني   وليً نميتوني نفيان بالا نمياد بخدا...وقتي تا أسمته صدا ميزنيم تن تن دست و پا ميزني ك يعني منو بلند كنين ....انشالله زود زود ميتوني خودت بشيني ؛غلط بخوري ،راه بري ،ببني ، همش اتفاق ميوفته دراينده ي ن چندادن دور زيباي من 

من منتظر بهترين اتفاقااتم 

دوستت دارم عزيزم 🌹🌹🥰❤️🥰❤️❤️

نظرات (28)


5 مهر 98 0:49
ای خدا عزیز من کوچولو موچولو با اون رورویک سواری خوشگلش😍😍خدا حفظش کنه براتون💝
❤️Maman juni
پاسخ
مرسی عزیزم ....خیلی خوشحال میشم وقتی نگاهای قشنگتون رو‌میخونم ممنونم 🌹💞💞
آذین
5 مهر 98 0:51
از ته دلم.دعا می کنم خبرای خوبی بشنوی راجب بچه ات 
❤️Maman juni
پاسخ
ممنونم دوست خوبم 🌹🌹🥰انشالله 
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
5 مهر 98 2:16
ای خدااا ماشاءالله پرنسس خوشگلمون یک ساله شده😍😍😍
ان شاءالله ۱۲۰سالگیش همراه سلامتی وشادی🌸💞🌸💞🌸💞🌸
❤️Maman juni
پاسخ
ممنونم مبيناي عزيز و دوس داشتني🌹🌹
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
5 مهر 98 4:55
🎀🎀🎀تولدددددت مبااااااااارک آنیسای خوشگل و شیرین🎀🎀🎀
😚😚😚😚
عجب هدیه ای هم ب شما داد با گفتن بابا💋💋💋
خدا حفظش کنه پرنسس کوچولوی مارو❤❤
❤️Maman juni
پاسخ
ممنونم مامان حسام عزيز.... 
 انشالله محيا و حسام مارو هم خدا حفظش كنه🌹🌹🌹
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
5 مهر 98 4:55
چ جالب سوئد هم برنامه واکسیناسیونش مشابه ایرانه؟؟
❤️Maman juni
پاسخ
ي خورده فرق داره اينجا دو تا دوتا ميزنن... تو سه مرحله ميزنن عزيزم ..
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
5 مهر 98 9:42
ای خدا چه این آنیسا گلی ما بانمکههه😍😍💗💗
ایشالله تولد ۱۲۰ سالگیشو بگیرین😅😍😍😃
❤️Maman juni
پاسخ
ممنونم عزيزم ...نظر لطف شماس مهربون🌹🥰🥰
مامانیمامانی
5 مهر 98 9:47
تولدت مبارک بوس بوس
❤️Maman juni
پاسخ
مرسي خاله ي مهربونه انيسا 🥰🌹
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
5 مهر 98 11:38
ای جانم! تولدش مبارک خاله جون.
خیلی نازه ماشاالله.
❤️Maman juni
پاسخ
ممنونم زهراي عزيز 🌹🌹
مامان فاطیمامان فاطی
5 مهر 98 12:44
تولدت مبارک خانوم طلا 💖
❤️Maman juni
پاسخ
ممنونم عزيزم 🌹🌹
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
5 مهر 98 16:14
تولد یکساگیت مبارک پرنسس مهربون😍😍🌷🌷
ایشاللا 120ساله بشی صحیح و سالم و تندرست در کنار مامان و بابای عزیزت💞💞❤❤❤💟💟💝👱🌸🌸🌸🌸
❤️Maman juni
پاسخ
مرسي از نگاه زيبا و پر انرژيتون عزيزم 🌹🌹🌹

5 مهر 98 16:25
😘😘😘💟💟💟😘😘😘💟💟💟
​​​​​​
❤️Maman juni
پاسخ
🌹🌹
مامان پریمامان پری
5 مهر 98 18:36
تولدت مبارک آنیسای دوست داشتنی 
ان شاءالله تولد ۱۲۰ سالگیت زیر سایه پدر و مادر به سلامتی و تندرستی😘😍
🎁💐
❤️Maman juni
پاسخ
ممنونم مامان پري عزيزم 🌹🌹🌹💞💞💞

5 مهر 98 23:04
سلام مامانی آنیسا جون می توانم بپرسم از چه نرم‌افزاری برای گرفتن فیلمای دخترگلتون استفاده می کنید؟

5 مهر 98 23:07
راستی تولد انیسا جون مبارک باشه
1 سالکین مبارک عزیزدلم
🎈🎈🎈🎈🎈🎈
🎂🎂🎂🎂🎂🎂
😘😘😘😘
❤️Maman juni
پاسخ
ممنونم مهربان 🌹💞
طاهرهطاهره
6 مهر 98 1:18
تولدت مبارک انیساجونم🎂🎁انشالله که زودزودخوب بشی وهمیشه کنارباباومامانت شادوسلامت باشی.بیخوابیشم مال دندوناشه،انشاالله زوددربیادتاهردوتون راحت بخوابین.آرمین براهردندونش کلی بیخوابی میکشیم.مامان بودن قشنگترین وسختترین کاردنیاس❤
❤️Maman juni
پاسخ
ممنونم عزیزه دلم .... اره احتمال زیاد مال دندوناشه خیلی اذیت میشه حالا من ک هیچی 
ممنونم عزيزم كه ب فكر انيسايي عزيزه دلم  🌹🌹🥰🥰❤️
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
6 مهر 98 8:01
تولدت مبارک باشه دختر من. 😘
❤️Maman juni
پاسخ
ممنونم مامان ارشیای عزیز🌹💞
آتریسا جونآتریسا جون
6 مهر 98 16:00
عزیزم بابا گفتنت مبارک🤩 تولدت یک سالگیت مبارک😘😍😍
آتریسا جونآتریسا جون
6 مهر 98 16:02
آتریسایی منم واسه یک سالگی توپولی بود آنیسا جون، هم وزن شما بود دقیقا😂🤗
❤️Maman juni
پاسخ
ای جانم خدا حفظش کنه خوشکل خانمه نازووو💞💞💞
آتریسا جونآتریسا جون
6 مهر 98 16:02
تولد یک سالگیت مبارک😘😍
❤️Maman juni
پاسخ
ممنونم عزیزم 
سارابانوسارابانو
6 مهر 98 21:33
ماشاءالله😍خداحفظش کنه براتون😘
❤️Maman juni
پاسخ
ممنونم عزیزم مرسی 🌹🌹🌹
🌼 نوشین 🌼🌼 نوشین 🌼
8 مهر 98 15:27
تولدت مبارک پرنسس خانم😍😍😍😘😘😘😘😘
❤️Maman juni
پاسخ
ممنونم نوشین جان 🥰🥰
مامانیمامانی
9 مهر 98 9:27
تولدت مبارک عزیزم😍😍😍
مامانی امیرعباس و سارهمامانی امیرعباس و ساره
9 مهر 98 18:38
ای جانمممممم
تولدت مبارک گلم😍
❤️Maman juni
پاسخ
مرسي عزيزه دلم 🌹
غزلغزل
10 مهر 98 2:58
تولد یکسالگیت مبارک عزیزم😘😘
❤️Maman juni
پاسخ
ممنونم عزيزم 🌹🌹
مامان صدرامامان صدرا
16 مهر 98 9:18
عزززیزززز دلم همیشه سلامت باشی 🌹❤🌹
❤️Maman juni
پاسخ
ممنونم مامان صدرای عزیز 😅🥰❤️
امیرمهدی و مامانامیرمهدی و مامان
4 آبان 98 14:49
تولدت مبارک عزیزم🌹🌹🌹
❤️Maman juni
پاسخ
مرسي 🥰😍
مامان نرجس خانوممامان نرجس خانوم
11 آبان 98 15:05
تولدش مبارک  ان شاءالله جشن 120 سالگیشو بگیرین 
اااای جانم چه بانمکم بابا بابا میگه  😍 ان شاءالله خبر سلامتی کاملشو اینجا بزاری 
❤️Maman juni
پاسخ
مرسی عزیزه دلم ...انشالله اون روز میرسه 😊🌹🌹🌹❤️

8 آذر 98 20:46
ای خدا  کوشولووو شیطون آنیسا